دروازه بان جوان لیورپول می گوید حتی در رویاهایش هم فکر نمی کرده گل قهرمانی لیورپول را بزند.

کائومهین کلهر می گوید بابت این که هیچ پنالتی را مهار نکرده، ناراحت است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، کائومهین کلهر، دروازه بان جوان لیورپولی ها در دیدار شب گذشته تیمش در فینال کارابائو کاپ ستاره تیمش بود تا قرمزها با شکست دادن چلسی فاتح کارابائو کاپ شوند. کلهر در این بازی چندین مهار مهم داشت و در نهایت آخرین پنالتی تیمش را تبدیل به گل کرد. این بازیکن بعد از پیروزی شب گذشته تیمش، گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه لیورپول داشته است. صحبت های کلهر را در ادامه می خوانید:

مدال قهرمانی بر گردنتان است و پنالتی مهمی را گل کردید، چه حسی دارید؟

در حال حاضر حرف زدن در این مورد سخت است. احساسات زیادی دارم اما بابت برد خوشحالم. پیروزی در ومبلی در کنار هوادارانمان حس خوبی دارد و بسیار ویژه است. اگر چه گل پیروزی تیم را زدم اما بیشتر ناراحتم که هیچ پنالتی را نگرفتم. خدا را شکر می کنم که توانستیم قهرمان شویم.

شب قبل از بازی در مورد قهرمانی رویاپردازی کرده بودید؟

فکر می کردم قهرمان شویم اما در رویا هم نمی دیدم که پنالتی قهرمانی لیورپول را بزنم. اگر صادق باشم، می خواستم در جهت دیگر بزنم اما در هنگام دویدن از گوشه چشم دیدم که کپا می خواهد به آن سمت بپرد و به همین خاطر به سمت دیگر زدم. ضمن این که اصلا نمی خواستم ضربه ام را انقدر بلند بزنم.

در وقت های اضافه مهار مهمی مقابل لوکاکو انجام دادید...

نزدیک به پایان بازی بود. او خیلی نزدیک من بود و اصلا انتظار نداشتم شوت بزند. خوشبختانه توپ به پایم برخورد کرد. خوشحالم که توانستم چندین مهار داشته باشم تا قهرمان شویم.

رابطه تان با آلیسون چطور است؟ چقدر از شما حمایت کرد؟

او فوق العاده است. دیدید که چلسی در پایان دروازه بانش را عوض کرد اما این که مربی به من باور داشت حس خوبی بود. آلی(آلیسون) خیلی با من خوب است و خیلی به من کمک می کند.