به گزارش "ورزش سه"، مانوئل فرناندز به عنوان یکی از بازیکنان سابقه‌دار فوتبال اروپا با تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس به فوتبال ایران وارد شد و اگرچه دیرتر از سایر بازیکنان خارجی به اردوی ترکیه اضافه شد، ولی در دیدار ابتدایی لیگ برتر مقابل استقلال که با شروع خوبی نیز برای سپاهانی‌ها همراه بود، چند دقیقه‌ای فرصت بازی به دست آورد.

او در ادامه توانست ضمن رسیدن به یازده بازیکن اصلی در هفته دوم، اولین گل خود را در مصاف با نساجی مازندران در همین هفته ثبت کند و تا پایان هفته پنجم نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم بود ولی به یکباره مصدومیت او را از ترکیب سپاهان دور کرد.

پس از آن ژوزه مورایس تیمش را بدون این بازیکن در شروع دوباره مسابقات مقابل هوادار به میدان فرستاد و در مقابل پرسپولیس هم خبری از فرناندز نبود، تا اینکه در دیدار برابر صنعت نفت آبادان و در جریان پیروزی دو بر صفر برابر این تیم بار دیگر شاهد حضور تعویضی هافبک پرتغالی طلایی پوشان بودیم.

با این حال باز هم در مصاف با تراکتور که در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در تبریز برگزار شد شاهد غیبت فرناندز به دلیل ادامه مصدومیت بودیم ولی حالا در شرایطی که به نظر می‌رسید شرایط این بازیکن با وقفه طولانی لیگ برتر برای بازگشت مناسب باشد، اما این بازیکن همچنان به تمرینات فردی خود ادامه می‌دهد.

این روزها مانوئل فرناندز به صورت انفرادی به کارش ادامه خواهد داد و قطعا در مصاف برابر ملوان در انزلی که روز دوشنبه هفته پیش رو برگزار خواهد شد یکی از غایبان سپاهان خواهد بود. باید دید این بازیکن چه زمانی می‌تواند بار دیگر به ترکیب برگردد و البته مهم‌تر اینکه چه زمانی این ستاره می‌تواند در حد و اندازه‌های نام خود و انتظاری که از او وجود دارد عمل کند.