به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در خروجی استادیوم آزادی در خصوص دیدار دربی گفت: شرایط طوری بود که نگران بودیم بازی برگزار نشود اما خوشبختانه همکاری استانداری محترم و کمیته اضطرار کمک زیادی کرد. از همین جا تشکر می‌کنم. آب و هوا هم‌ کمک کرد و به درصد قابل قبولی رسید و توانستیم بازی را برگزار کنیم.

وی در مورد ادعای سازمان توسعه و تجهیز مبنی بر مجوز ورزشگاه آزادی عنوان کرد: بهترین سکوهای استادیوم آزادی و طبقه دوم، شرایطی دارد که ریسک بالاست. خوشبختانه حرکت خوبی در مجموعه وزارت ورزش و سازمان توسعه و تجهیز صورت می‌گیرد که سکوها را به سمت ترمیم ببرند. ما در آینده باید از رقابت‌های بین‌المللی میزبانی کنیم. اگر امروز رسیدگی نکنیم، ممکن است در آینده استادیوم‌های خوب کشور، یکی یکی از دست برود. هر چند دیر است اما خوشحالیم که استادیوم‌ آزادی به سمت بازسازی می‌رود‌.

مهدی در ادامه اضافه کرد: ما استانداردهای بین‌المللی داریم که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمام بازی‌ها اعلام کرده و مشخص است و ما هم از کمیته اضطرار خواهش کردیم که اجازه بدهند روی همین استانداردها باشیم. کمک کردند و شرایط به این صورت شد‌. مطمئن باشید که سازمان لیگ و ایفمارک، اجازه نمی‌دهد سلامت بازیکنان و مسائل این چنینی تحت الشعاع برگزاری یک بازی قرار بگیرد. ما فرصت‌های زیادی را برای برگزاری مسابقات از دست می‌دهیم و دیگر سلامت بازیکنان را وجه المصالحه این وسیله قرار نمی‌دهیم. مسلم بدانید که چنین ریسکی را به تیم‌ها تحمیل نمی‌کنیم و شرایط آب و هوایی اجازه می‌داد که بازی برگزار شود.

ویدئو: 267833