به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از زمان جدایی سر الکس فرگوسن و در یک دهه اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته و نتوانسته در مسابقات مهم از جمله لیگ برتر و لیگ قهرمانان به موفقیت خاصی دست پیدا کند. اما با حضور اریک تن هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ، شرایط در این باشگاه متفاوت شده و هواداران یونایتد بیش از گذشته به کسب عناوین قهرمانی امیدوار هستند. اسکات مک تومینای نیز چنین عقیده ای داشته و مدعی شد زمان تلاش برای فتح جام امسال فرا رسیده است.

1637392

اسکات مک تومینای گفت: "موفقیت در فوتبال همیشه به منزله کسب عناوین قهرمانی و بردن جام های مختلف خواهد بود و این مهمترین هدف در در دنیای فوتبال و باشگاهی مانند منچستریونایتد است. به نظر من از زمان حضور اریک تن هاخ روی نیمکت منچستریونایتد، ما واقعا عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم. حالا فرصت خوبی برای شروع یک ماجراجویی جدید است و به خصوص امسال ما شانس های زیادی برای کسب موفقیت خواهیم داشت.

قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی؟ من دیروز به لیساندرو مارتینز پیام دادم و بابت این موفقیت تیم ملی آرژانتین به او تبریک گفتم. لیساندرو مارتینز نیز در پاسخ گفت ما برای قهرمانی و فتح جام های بعدی پیش می رویم."