به گزارش "ورزش سه"، پیش از انتخاب سرمربی تیم امید تکلیف یکی دو پست مهم این تیم مشخص شده است. یکی از این پست ها سرپرست است که فدراسیون فوتبال چند هفته پیش مهران فرقانی را به عنوان سرپرست تیم امید معرفی کرد.

بعد از اعلام این خبر مناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در خبر دیگری از حبیب کاشانی به عنوان سرپرست تیم امید یاد کرد و گفت: بر اساس توافق بین خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال حبیب کاشانی سرپرست تیم امید خواهد شد و قرار است این خبر به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شود. اما توافقات صورت گرفته از سوی خسروی وفا با مهدی تاج استفاده از حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید است نه سرپرست. حبیب کاشانی پیش ازاین هم عهده دار این سمت در تیم امید بود و منابع مالی خوبی را برای تیم امید فراهم کرد.

تیم امید شهریور ماه آینده در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت می کند و در صورت راهیابی به مرحله نهایی برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس با سایر تیم ها رقابت خواهد کرد. بنابراین مهران فرقانی که پیش از این به عنوان سرپرست تیم امید اعلام شده بود با شروع تمرینات این تیم کار خود را به عنوان سرپرست آغاز خواهد کرد. پیش بینی می شود با توجه به ادامه برگزاری بازی های لیگ برتر در ماه های آتی، آنهم بدون وقفه تیم امید دور جدید تمریناتش را فروردین ماه آتی استارت خواهد زد که روزهای فیفا از راه خواهد رسید.