به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم و آغازین دور برگشت سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه آگیا سوفیا مقابل تیم رده یازدهمی لامیا قرار می‌گیرد.

احسان حاج‌صفی که پس از حضور ثابت در هر سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در مسابقه اخیر باشگاهی‌شان نیز برای آ. ا. ک آتن به میدان رفت و در جریان دیدار حذفی کیفیسیاس ۹۰ دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش در جدال با لامیا است.

کاپیتان تیم ملی ایران که در فصل جاری سوپر لیگ یونان هفت بار برای آ. ا. ک آتن به میدان رفته، پس از غیبت در یک مسابقه در این رقابت‌ها امشب در سمت چپ خط دفاعی تیمش مقابل لامیا دیده می‌شود.

1783866

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در این فصل ۱۰ بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده، پس از غیبت در دیدار جام حذفی بخاطر مصدومیت، امشب هم به دلیل ادامه آسیب دیدگی برابر لامیا غایب است.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که کسب هر نتیجه‌ای در دیدار امشب برابر لامیا تغییری در رتبه این تیم به وجود نمی‌آورد.