به گزارش "ورزش سه"، از 23 مرداد ماه که حکم نهایی پرونده شکایت استراماچونی از استقلال صادر و مشخص شد استقلالی‌ها باید مبلغ یک میلیون و 350 هزار یورو به این مربی ایتالیایی بپردازند تا الان هیچ اقدامی برای پرداخت پول به او صورت نگرفته است.

پرداخت نشدن پول به استراماچونی سبب شده تا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته بماند. حالا مدیران استقلال در تلاش هستند تا پول تامین کنند و به مربی سابق خود بدهند اما مشکلات مالی تا الان چنین اجازه ای را به آنها نداده است.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درباره وضعیت پرداخت پول به استراماچونی گفته است: «تا کنون پولی به حساب استراماچونی واریز نشده؛ از یکی از دوستان خواهش کردیم شرایط ما را به این مربی بگوید. او مربی ما بوده و دوستش داشتم واقعا هم می‌خواهیم کار راه بیفتد باید بدهی خود را بدهیم.»

فتح‌الله‌زاده درباره اضافه شدن مبلغی که باید به استراماچونی بدهند، تاکید کرد: «یکی از دوستان را مأمور کردم تا در صورت موافقت استراماچونی در سه قسط پول او را بدهیم. متأسفانه قیمت دلار هم بالا رفته و جای 50 میلیارد باید 57 میلیارد بدهیم که پول بسیار سنگینی است. در صورت توافق با استراماچونی از هفته آینده در دو تا سه قسط مطالباتش را پرداخت خواهیم کرد.»