به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال فولاد خوزستان روز گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولاد آرنا در یک مصاف پرافت‌و‌خیز با نتیجه تساوی ذوب‌آهن را بدرقه کرد.

ناکامی شاگردان نکو در کسب پیروزی در شرایطی رقم خورد که تیم مهدی تارتار در همان دقایق ابتدایی ده‌نفره شد و بیش از ۷۰ دقیقه از مسابقه را با بک یار کمتر نسبت به فولادی‌ها دنبال کردند.

1784710

اما نکته عجیب در مورد فولاد در این فصل، آمار ضعیف این تیم در استفاده از فرصت‌های میزبانی است. تنها نماینده ایران در آسیا که روزگاری تحت هدایت نکونام روند شکست‌ناپذیری کم‌نظیری در خانه به ثبت رسانده بود و فولادآرنا را برای تمام حریفان به یک دیگ جوشان تبدیل کرده بود، این روزها بیش از هر تیمی خودش در این ورزشگاه ناکام شده است.

تقابل فولاد مقابل ذوب‌آهن، هفتمین دیدار خانگی این فصل قرمزهای اهواز بود آن هم در شرایطی که آنها از شش بازی گذشته، یک برد، یک شکست و چهار تساوی کسب کرده بودند و حالا پنجمین تساوی را در روزی به دست آوردند که با توجه به ده‌نفره بودن حریف، تک امتیاز تفاوت ویژه‌ای با باختن نداشت!

1784711

هشتمین فرصت میزبانی فولاد در اهواز در هفته بعدی با دیدار برابر هوادار از راه می‌رسد و باید دید آیا نکونام و تیمش می‌توانند دومین برد خانگی خود پس از شکست تراکتور را کسب کنند یا اوضاع برای آنها طور دیگری پیش خواهد رفت.

تصاویر: محمد احمدزاده