به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری یکی از مردان آماده این روزهای تیم نکونام است. او که در دیدار هفته قبل برابر نفت مسجدسلیمان برای دویستمین بار لباس فولاد را بر تن کرده بود، موفق شد دروازه میزبان را باز کند و روز گذشته نیز ستاره تیمش لقب گرفت.

انصاری در دقیقه 21 با تیزهوشی بالا و استفاده فوق العاده از اشتباه نادر محمدی، در آستانه تک به تک شدن با دروازه ذوب آهن بود که با تکل مدافع حریف سرنگون شد و وحید کاظمی را مجاب کرد تا با کارت قرمز مستقیم، محمدی را از زمین بازی اخراج کند.

البته این تنها تأثیرگذاری کاپیتان فولاد در بازی روز گذشته نبود. در دقایقی که تیم نکونام برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد، فرار دیدنی این بازیکن در عمق و استفاده از پاس بسیار خوب احسان پهلوان، منجر به تنها گل فولاد شد تا تیم میزبان بازی را به تساوی بکشاند.

1784745

در دقایقی که ذوب آهن 10 نفره به شدت مشغول دفاع از دروازه خود بود، ضربه دیدنی انصاری مانع از شکست فولاد شد تا این بازیکن یک بار دیگر تأثیرگذاری خود را در زمین نشان دهد.

حالا و در روزهایی که این بازیکن به مرد مورد اعتماد نکونام تبدیل شده است، هواداران فولاد امیدوارند سایر بازیکنان این تیم نیز به مانند انصاری، برای تیمشان بدرخشند و این تیم خوزستانی، به رتبه های بالای جدول بازگردد.

1784746