باشگاه بروسیا دورتموند قرارداد خود را گروه سیگنال ایدونا تا ژوئن سال 2031 تمدید کرد

 بروسیا دورتموند به دلیل وقوع بحران های مالی در دهه 2000 مجبور به فروش استادیوم وستفالن شد و از آن زمان تاکنون نام این استادیوم به سیگنال ایدونا پارک تغییر پیدا کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اشپورت آینتس، حال بروسیا دورتموند اعلام کرده است همکاری این باشگاه با گروه سیگنال ایدونا تا سال 2031 ادامه خواهد یافت. دورتموند برای این قرارداد طی 10 سال مبلغی به حدود 100 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. باشگاه بروسیا دورتموند در بیانیه ای در اینباره گفت:

سیگنال ایدونا نه تنها بزرگترین کارفرمای خصوصی در دورتموند است، بلکه یک شریک بسیار قابل اعتماد برای ما به حساب می آید. ما در زمان های خوب و بد کنار یکدیگر ایستاده بودیم. هنگامی که باشگاه ما در آغاز این هزاره با یک تهدید مواجه شد، سیگنال ایدونا یکی از اولین شرکت هایی بود که بدون هیچگونه قید و شرطی به حمایت از ما پرداخت. این شرکت به بقای دورتموند کمک کرد. بروسیا دورتموند هرگز آن را فراموش نخواهد کرد.

گفتنی است همکاری بروسیا دورتموند با این شرکت سابقه طولانی دارد. سیگنال ایدونا از سال 1974 تاکنون از اسپانسر های این باشگاه بوده است. در سال 2005 نیز نام وستفالن اشتادیون به سیگنال ایدونا پارک تغییر پیدا کرد.