با توجه به نتایج به دست آمده در بازی های امروز، بالای جدول دست نخورده باقی ماند و قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در نیم فصل اول قطعی شد

با نتایج هفته شانزدهم لیگ آزادگان، بالای جدول دست نخورده باقی ماند.

به گزارش طرفداری، هفته شانزدهم بازی های لیگ یک با برگزاری 6 مسابقه راس ساعت 14:00 آغاز شد که پیروزی تیم های سایپا، ون پارس و استقلال خوزستان و شکست تیم های استقلال ملاثانی، خوشه طلایی و شهرداری همدان و تساوی تیم های مدعی پارس جنوبی جم با فجرسپاسی شیراز، تیم های قعر جدولی چوکا با خلیج فارس و مس شهر بابک با دریای بابل به پایان رسید. دو مسابقه بین تیم های شمس آذر با آرمان گهر و خیبر با شهرداری آستارا دیرتر از سایر بازی ها برگزار شد که با اتمام این بازی ها، پرونده بازی های ایستگاه شانزدهم به طور کامل بسته شد.

با توجه به ثبت نتایج بازی ها، قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در نیم فصل اول قطعی شد. تیم سایپا هم با این برد جایگاه دومی را همچنان در اختیار خود نگه داشت.

ون پارس اصفهان با شکست دادن استقلال ملاثانی بیشترین صعود را در جدول داشت. ون پارسی ها با کسب این 3 امتیاز از رده چهاردهم تا رده یازدهم صعود کردند و تیم استقلال ملاثانی هم که به تازگی ابراهیم اشکش را از دست داده با این شکست جایگاهش را در رده هفتم به همنام خوزستانی خود داد.

تابلوی نتایج لیگ یک

سایپای تهران 1 – شهرداری همدان

گل ها: سید محمدطه طباطبایی (11)

 

پارس جنوبی جم صفر – فجرسپاسی شیراز صفر

گل ها: -

 

استقلال خوزستان 2 – خوشه طلایی ساوه صفر

گل ها: ابوالفضل اعلایی (44) و ایمان رازانی (53)

 

مس شهربابک صفر – دریای بابل صفر

گل ها:

 

ون پارس اصفهان 2 – استقلال ملاثانی صفر

گل ها: ایمان شوریابی (69) و امیرحسین بهادر (90)

 

چوکای تالش صفر – خلج فارس ماهشهر صفر

گل ها:

 

خیبر خرم آباد صفر – شهرداری آستارا صفر

 

شمس آذر قزوین 3 – آرمان گهر سیرجان 1 (در حال برگزاری)

گل ها: رحمان جعفری (12)، علی گودرزی (40) و پوریا سرآبادانی برای شمس آذر – جعفر برزگر (50) برای آرمان گهر