به گزارش "ورزش سه"، با از دست رفتن این دو امتیاز حساس تیم فراز کمالوند کمی از کورس قهرمانی عقب ماند و اکنون رکوردار تساوی های در لیگ یک است، به این خاطر که استقلال خوزستان در بازی امروز خود دو گل به تیم خوشه طلایی زد و در جدول بازی ها با 9 تساوی باقی ماند اما این تساوی دهمین تساوی خیبری ها در لیگ یک بود.

خیبر که در حضور تماشاگرانش در استادیوم تختی خرم آباد پذیرای شهرداری آستارا بود برای رسیدن به گل و سه امتیاز مسابقه خیلی تلاش کرد اما هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت نتوانست قفل دروازه تیم میهمان را باز کند. این نتیجه و 9 تساوی دیگر در بازی های گذشته نشان می دهد، خیبر برای مدعی شدن نیاز به خون تازه در نوک خط حمله دارد. به نوعی خیبر برای اینکه به طور جدی مدعی صعود به لیگ برتر شود، باید در موقعیت طلبی تبدیل به تیم بهتری شود.

شاگردان پیروز قربانی در این دیدار نمایش خوبی را از خود به جای گذاشتد و در بیشتر دقایق سوار بر بازی بودند.

در فوتبالی که تیم برنده سه امتیاز می گیرد و تیمی که مساوی می کند یک امتیاز، مساوی خیلی با باخت تفاوتی ندارد، بطوریکه موقعیت های صعود به لیگ برتر در اختیار تیم خیبر نیست. این تیم در هیچ یک از بازی های خود شکست نخورده است.

آستارایی ها علاوه بر کسب تساوی ارزشمند به پنجمین بازی متوالی بدون گل خورده‌ خود رسیدند.

این نتیجه برای شهرداری آستارا که برای ماندن در جدول بازی های تلاش می کند، نتیجه خوبی بود و با اعتماد به نفسی که از کسب یک امتیاز در این دیدار کسب کرده است، بدون شک در هفته های پیش رو می تواند برای کسب نتایج بهتر برنامه ریزی کند.