رامین رضاییان تاثیرگذار ترین بازیکن سپاهان در لیگ بیست و دوم است

رامین رضاییان در لیگ بیست و دوم روی ۶ گل سپاهان تاثیرگذار بوده است.

به گزارش طرفداری، رامین رضاییان پس از چند سال بازی در لیگ ستارگان قطر باردیگر به ایران بازگشت و پیراهن پرسپولیس را پوشید اما بازگشت رامین به تیم محبوبش زمان زیادی نبرد و بار دیگر از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد.

در لیگ بیست و دوم رامین رضاییان به سپاهان پیوست و پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر را از سپاهان خرید. یحیی گل محمدی اسماعیلی فر را به رامین ترجیح داد و انتظار داشت عملکرد اسماعیلی فر مهر تاییدی بر تصمیم او باشد.

اسماعیلی فر در بازی های ابتدایی پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت اما کم کم به یک بازیکن معمولی در ترکیب پرسپولیس تبدیل شد. سمت راست پرسپولیس میل هجومی گذشته را نداشت و نبود رامین رضاییان حس می شد.

صالح حردانی، دانیال اسماعیلی فر، صادق محرمی و رامین رضاییان گزینه های تیم ملی برای پست دفاع راست بودند. اسماعیلی فر و حردانی از این جمع کنار گذاشته شدند و از بین آن ۲ نفر نیز رامین در ۲ بازی از جام جهانی فیکس بود و موفق به گلزنی هم شد. 

رامین رضاییان با پیراهن سپاهان نیز عملکرد درخشانی داشته و موفق شده است روی ۶ گل سپاهان در لیگ ۲۲ تاثیرگذار باشد. ۳ گل، ۳ پاس گل و ۳ حضور در تیم منتخب هفتگی لیگ برتر از دیدگاه طرفداری، به خوبی نشان می دهد رامین رضاییان بهترین دفاع راست فوتبال ایران است.

رامین به خوبی در حملات تیم اضافه می شود. در ارولپ و آندرلپ کردن تبهر زیادی دارد. جنگندگی در کارهای دفاعی، ارسال های خطرناک و مهارت زیاد او در زدن ضربات کاشته باعث می شود او را بهترین دفاع راست فوتبال ایران بدانیم.

داشتن رامین رضاییان برای هر تیمی یک پوئن مثبت محسوب می شود. رضاییان هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی درخشان است.

شاید یحیی گل محمدی باید اعتراف کند تصمیم اشتباهی در خصوص پست دفاع راست خود گرفته است. با حضور رامین رضاییان، سمت راست پرسپولیس فعال تر می شد و همچنین ارسال های تماشایی رامین رضاییان برای یحیی و تیمش گره گشا بود.

ژوره مورایس امیدوار است رامین روند درخشان خود را ادامه بدهد تا سپاهان با قدرت مضاعفی در مسابقات پیش رو حاضر شود.

تاثیرگذار ترین بازیکنان سپاهان در لیگ ۲۲

  • رامین رضاییان: ۳ گل، ۳ پاس گل
  • شهریار مغانلو: ۲ گل، ۱ پاس گل
  • یاسین سلمانی: ۲ گل، ۱ پاس گل
  • مسعود ریگی: ۱ گل، ۲ پاس گل
  • فرشاد احمدزاده: ۳ پاس گل