به گزارش ورزش سه، لیورپول پس از توافق با باشگاه آیندهوون، خاکپو را از چنگ منچستریونایتد که قصد داشت این بازیکن را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو جذب کند، ربود.

انتقال خاکپو به آنفیلد در شرایطی صورت می‌گیرد که PSV تابستان گذشته پیشنهادات لیدز و ساوتهمپتون را رد کرد، چرا که این ملی‌پوش هلندی ترجیح می‌داد منتظر پیشنهادات باشگاه‌هایی باشد که در لیگ قهرمانان اروپا رقابت می‌کنند.

اما استیو نیکول، بازیکن سابق لیورپول، معتقد است جذب این بازیکن اهمیت بالایی ندارد و این مهاجم 23 ساله در سیستم یورگن کلوپ جایی نخواهد داشت.

استیو در اظهاراتی که توسط دیلی میل منتشر شد، گفت: او کجا بازی خواهد کرد؟ پست تخصصی او در واقع نه مهاجم نوک است و نه مهاجم سایه؛ این بازیکن ترکیبی از بازیکن تخصصی در این دو پست است.

1774708

او افزود: مطمئن نیستم که او با شیوه بازی لیورپول مطابقت داشته باشد؛ مگر اینکه او در بین سه مهاجم بازی کند. او معمولا عقب‌تر بازی می‌کند و با دیر رسیدن به محوطه جریمه، به نوعی نقش بلینگهام (با انگلیس) را دارد.

نیکول ادامه داد: آیا او تمام چالش‌های سخت را انجام می‌دهد و پیش می‌رود؟ برای من او ترکیبی از دو نقشی است که یک بازیکن هجومی ایفا می‌کند.

او همچنین به قیمتی که لیورپول برای خاکپو می‌پردازد انتقاد کرد و اظهار داشت: توانایی این بازیکن ممکن است در سطح تیم نباشد.