توماس توخل معتقد است تصمیم آبراموویچ روی عملکرد او به عنوان سرمربی تیم اصلی تاثیری ندارد.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل لوتون تاون در اف ای کاپ حاضر شد و در مورد رومن آبراموویچ، وضعیت بازیکنان چلسی و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، توماس توخل در این کنفرانس خبری در مورد این که رومن آبراموویچ باید جایگاهی در فوتبال داشته باشد یا خیر، گفت:

این سوال بزرگی برای پاسخ دادن است. من از جزئیات و کل وضعیت پیش آمده بی اطلاعم. موقعیت هایی بسیار مهم تر از فوتبال وجود دارد و این هرگز تغییر نخواهد کرد. موقعیت هایی مانند جنگ بسیار مهم تر هستند. برای من به عنوان مربی تیم اصلی، این تصمیمات تغییر زیادی در عملکرد روزانه ام ایجاد نمی کند. من با پیتر چک و مارینا در مورد نحوه بهبود دادن تیم اصلی تبادل نظر می کنم.

ریس جیمز

در فرمی درخشان قرار دارد اما بار زیادی روی شانه های او قرار گرفته است. به ما گفته شد که بهتر است او 20 دقیقه بازی کند اما در نهایت او 70 دقیقه بازی کرد. شرایط پیش از بازی بسیار خوب بود. سپس وضعیت تقریباً به طرز چشمگیری تغییر کرد. بسیاری از بازیکنان دچار خستگی شده اند و مصدومانی نیز داریم. برای نظر دادن زود است. این لیستی طولانی خواهد بود. امروز تمرین داشتیم و فیزیوتراپ ها و پزشکان همچنان در حال کار کردن بر روی وضعیت جسمانی بازیکنان هستند. فردا خواهیم دید چه کسانی آماده بازی هستند.

 وضعیت روحی بازیکنان پس از شکست در فینال لیگ کاپ

روحیه دادن به تیم نباید خیلی سخت باشد. همه می دانند که ما بازی خوبی با تعهد کامل و کیفیت زیاد انجام دادیم. یک تیم در پایان باید برنده می شد و پس از 22 ضربه پنالتی، پیروز میدان پیدا شد. باید برای بازی فردا آماده باشیم. این کار همیشه آسان نیست اما این چیزی است که از خودم و همه افراد در تیم می خواهم.

جنگ روسیه و اوکراین

وحشتناک است. نظر دیگری در مورد آن نمی تواند وجود داشته باشد اما چرا ما باید بیشتر توجه شما را جلب کنیم. همه چیز آن بیرون است. ما می دانیم که چیزهای مهم تری آن بیرون وجود دارد و این هرگز تغییر نخواهد کرد. همه در اروپا سر و صداهایی را در سرشان دارند که کسی آن را دوست ندارد. با این حال باز شما سعی می کنید به اینجا بیایید، کار کنید و سعی کنید بهترین عملکرد ممکن را در شغلتان داشته باشید.

اف ای کاپ، بهترین شانس برای کسب جام داخلی؟

بهترین شانس ما روز یکشنبه بود چون ما فعلاً نباید به فینال بعدی فکر کنیم، بلکه باید به بازی بعدی فکر کنیم. این مسئله از فردا شروع می شود. اگر بخواهیم در آن جا برنده شویم، موانعی هست که باید بر آن ها غلبه کنیم. ما به انگیزه و نگرش درست نیاز داریم. به تعهد کامل نیاز داریم. چنین انتظاراتی از خودمان داریم.

حکیم زیاش و میسون مانت

هیچکسی لایق سرزنش شدن به خاطر از دست دادن یک موقعیت نیست و خوشحالم که هیچ کدام از این مطالب را نخوانده ام. تنها کسی که به هیچ وجه نمی خواست موقعیت از دست دهد، میسون بود. در این مورد می توانید مطمئن باشید. این اتفاق ها ممکن است رخ دهد و هر موقعیتی گل نمی شود. میسون موقعیت بزرگی برای رقم زدن نتیجه بازی داشت اما او خوب است. او در فرم خوبی قرار دارد که این همان چیزی است که می خواهید. حکیم زیاش در دسترس نیست و امروز در تمرینات تیم حضور نداشت. او یکی از کسانی است که بازی فردا را از دست می دهد.