به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال پیکان تهران در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیمی که در هفته گذشته با به نمایش گذاشتن یک فوتبال قابل قبول، نتایج مورد نظر خود را کسب کردند تا هردو با روحیه‌ای مطلوب، پای به این مسابقه بگذارند.

شاگردان مجتبی حسینی بعد از متوقف کردن پرسپولیس در آزادی، حالا به دنبال کسب امتیاز از بازی خانگی برابر سپاهان پرمهره و آماده‌اند و امیدوارند با برتری احتمالی در این مسابقه به وضعیت خود در جدول سر و سامان بدهند.

در آن سوی، مورایس پرتغالی بعد از پیروزی درخشان در هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان سخت به سه امتیاز این بازی برای رسیدن به صدرجدول و هم امتیاز شدن با استقلال و جا نماندن از کورس پرسپولیس و گل‌گهر احتیاج دارد تا امروز شاهد یک بازی زیبا در ورزشگاه انقلاب کرج باشیم.

در ادامه با گزارش لحظه به لحظه این مسابقه همراه باشید؛

هفته چهاردهم لیگ برتر، شنبه دهم دی ماه 1401، ورزشگاه انقلاب کرج
تیم داوری؛ داور وسط: یاسر همرنگ/ کمک‌ها: محسن سلطانی، حمیدرضا افشون و ایمان شاه ولی/ ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر

ترکیب پیکان

فرهاد مجد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، محمدحسین فلاح، دانیال جهانبخش، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی، مجتبی حق‌دوست، شرزود تمیروف، ابراهیم صالحی

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

لحظات حساس: 

دقیقه ۴: فرصت تک به تک فرشاد احمدزاده که روی اشتباه مدافعین پیکان به دست آمد را کرمانشاهی با واکنشی تماشایی دفع کرد.
دقیقه ۱۰: ضربه خطرناک ابراهیم صالحی از محوطه جریمه با واکنش عالی نیازمند دفع شد تا توپ از منطقه خطر دفع شود.
دقیقه ۲۴: ارسال عالی فرشاد احمدزاده به دهانه دروازه توسط مغانلو قطع شد اما این ضربه با اختلاف کم از پای تیر عمودی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۵: ضربه خطرناک ثابت ایمانی از روی خط محوطه جریمه به محمد دانشگر برخورد کرد که بازیکنان پیکان معتقد به خطای هند بودند.
دقیقه ۳۹: روی اشتباه مسلم رامین رضاییان، مجتبی حقدوست بعد از طی مسافتی نزدیک به بیست متر با نیازمند تک به تک شد اما ضربه آرام این بازیکن در اختیار نیازمند قرار گرفت.