مارسلو برای پاری سن ژرمن آرزوی شکست نمی کند.

مارسلو، کاپیتان اول این فصل رئال مادرید از تمایلش به ادامه بازی و بازنشستگی در این تیم صحبت کرده است.

طرفداری | به نقل از مارکا، دفاع چپ برزیلی رئال مادرید در این خصوص گفت:

دوست دارم در مادرید بازنشسته شوم، اما این تصمیم تنها با من نیست. من در باشگاهی ام که عاشقش هستم. در ذهنم دارم که تا زمانی که بتوانم کنار پسرم بازی کنم، به بازی ادامه دهم. من کاپیتان بهترین تیم دنیا هستم. به فکر آینده نیستم، هرچیزی پایانی دارد، دوست دارم ادامه دهم و اینجا بازنشسته شوم، اما من تنها تصمیم گیرنده نیستم.

نمی دانستم که آنها با من قرارداد امضا خواهند کرد، با مدیر برنامه هایم به زمین تمرین رئال مادرید رفتیم و سپس آنها به من گفتند که به برنابئو برو، و وقتی به آنجا رسیدم قرارداد را دیدم و فوراً آن را امضا کردم، و حتی لحظه ای درنگ نکردم.

کاپیتان بودن هیچ مزیتی نسبت به دیگران ندارد، اول اینکه افتخار می کنم که یکی از کاپیتان های تیم هستم چون سه نفر دیگر هم هستند. مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده ماست. می توانیم با داوران صحبت کنیم، شاید کمی محکم تر، اما تمام هم تیمی هایم می توانند چنین کاری انجام دهند.

ما سعی می کنیم به همه بازیکنان جوان کمک کنیم، وقتی من رسیدم 18 سال داشتم و سرخیو 19 ساله بود. آنها به من کمک کردند و مراقبم بودند چون این کاری است که مادرید با شما می کند. من هم سعی می کنم با شوق و لذت کمک کنم و کمی از تجربیاتم در باشگاه را در اختیارشان قرار دهم.

لالیگا بسیار سخت است، و هنوز ماه های زیادی باقی مانده است. ما هنوز تلاش می کنیم، و در مسیر درستی هستیم. قبلاً چیزهای زیادی دیده ایم و باید به دیگر تیم ها احترام گذاشت، چون شروع مهم نیست، بلکه چگونه به پایان رساندن مهم است.

بازی برگشت با پاری سن ژرمن و سرخیو راموس

امیدوارم بهترین تیم پیروز شود. لازم نیست برای کسی آرزوی بد کنیم. معتقدم که اگر قرار به پیروزی ما باشد، باید خودمان کاری انجام دهیم نه به خاطر اینکه بازیکنی از هر دو تیم غایب است. 

برای من سرخیو راموس مثل یک برادر بزرگتر است، او در این باشگاه کمک های زیادی به من کرده است. برای او بازی مقابل ما عجیب خواهد بود، و شاید هم ما توپ را به او پاس بدهیم (می خندد).

در فینال لیسبون من به سرخیو نگاه می کردم اما نگاه او تنها روی توپ بود، و حتی به یار مقابلش یا جای دیگری هم نگاه نمی کرد. تمام این صحنه در ذهن من به صورت آهسته تکرار می شود.