به گزارش ورزش سه، محمدرضا عباسی، وینگر تیم فوتبال تراکتور، پس از پیروزی برابر استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه در دو بازی اخیر با وجود ارائه فوتبال خوب و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، نتایج خوبی کسب نکردیم. در این بازی نیاز وحشتناکی به سه امتیاز مسابقه داشتیم و به نظرم در هر دو نیمه بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم.

او درباره حضور در ترکیب اصلی تراکتور عنوان کرد: با شرایطی که در ابتدای فصل پیش آمد، تا هفته هشتم، کارت بازی‌ام صادر نشد و مشکلاتی پیش آمده بود. پس از آن هم مصدومیت کوچکی داشتم که نرسیدم.

عباسی سپس با تمجید از پاکو خمس بیان کرد: سبک آقای خمس، هجومی و پرس از جلو است و تقریبا همه بچه‌ها دوست داریم. اعتقاد سرمربی بر این است و فکر می‌کنم سبک خوبی است و امروز هم همه دیدند که تیم‌مان رفته رفته از نظر فنی شکل خودش را پیدا می‌کند.

وی در خصوص مصدومیتی که در این بازی برایش رخ داد، توضیح داد: ضربه‌ای به دهانم خورد و الان هم بخیه کرده‌ام. چیز خاصی نیست و بعد از سه چهار روز بخیه را برمی‌داریم.

عباسی در پایان درباره دیدار با استقلال در جام حذفی گفت: شرایط آن بازی متفاوت است و باید تمرکزمان را برای بازی حذفی بگذاریم چون بحث لیگ نیست و با یک بازی، یک تیم از جام خداحافظی می‌کند و یک تیم به دور بعد صعود می‌کند. باید این بازی را فراموش کنیم و تمرکزمان را برای بازی بعد بگذاریم تا بتوانیم شرایط خوب امروز را حفظ کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.