به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته یعنی نساجی در گام نخست میزبان فجر سپاسی است. تیمی که قهرمانی در جام حذفی مهمترین افتخار دوران حضورش در فوتبال طی 63 سال بوده است. افتخاری که با هدایت ساکت الهامی به دست آمد. این مربی اکنون سرمربی تیم هوادار است.

به طور حتم تنها نساجی مدعی قهرمانی در این دوره از مسابقات نیست. اتفاقا یکی از تیم هایی که انگیزه زیادی برای قهرمانی در این فصل از بازی ها دارد، تیم ساکت الهامی است؛ هوادار. بازیکنان این تیم بر این باورند به لطف حضور ساکت الهامی روی نیمکت می توانند این فصل قهرمانی در جام حذفی را تجربه کنند و بازی با تیم دسته اولی چادرملو را با این انگیزه و امید شروع خواهند کرد. به این خاطر که ساکت الهامی در فصول اخیر دو بار با تراکتور و نساجی قهرمان جام حذفی شده است و جالب اینکه در هر دو دوره با تیم های تحت هدایتش استقلال را شکست داده است. ساکت الهامی با تراکتور، استقلال را در بازی پایانی جام حذفی شکست داد و با نساجی هم از سد استقلال در مرحله یک چهارم نهایی گذشت.

هوادار که از نظر بودجه یکی از تیم های متوسط و رو به پایین جدول به حساب می آید، در هفته های پایانی دور رفت به خوبی خود را پیدا کرد و شمار امتیازات خود را به عدد 17 رساند و تا رده یازدهم جدول صعود کرد. این تیم امیدوار است، در دور برگشت با طی سیری که در پیش گرفته به تیم های نیمه بالای جدول ملحق شود. اتفاق جالبی که در این تیم در هفته های اخیر رخ داده بازی گرفتن ساکت الهامی از چند بازیکن جوان در ترکیب تیم است که نتیجه مثبتی به دنبال داشته است. جالب اینکه این جوانان در مهمترین پست ها به میدان می روند. از خالد آبادی 21 ساله درون دروازه گرفته تا فرهاد زاوشی تیم ملی جوانان که در نوک خط حمله به میدان می رود.

تیم هوادار به لطف حضور ساکت الهامی روی نیمکت به دنبال ماجراجویی در جام حذفی است و می خواهد قهرمان شود. از سویی ساکت الهامی هم بدش نمی آید با تصاحب این جام در شروع سرمربیگری اش در کسب جام قهرمانی هت تریک کند، با تیم جوان و دنده ای که در اختیار دارد. باید منتظر ماند و دید که در هوادار هم شرایط برای ساکت الهامی همانند دوران حضور در نساجی خوب پیش خواهد رفت یا نه. نساجی فصل گذشته با عبور از سد تیم های آرمان گهر – گل گهر – استقلال – مس کرمان و آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی شد و این بار هم ساکت الهامی شروعش در جام حذفی با یک تیم دسته اولی است؛ چادر ملوی یزد.

1785750

برنامه بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از این قرار است:

سه شنبه ۲۰ دی

14: هوادار تهران - چادرملو اردکان ( پاس قوامین تهران)
14: پارس جنوبی جم - ایمان سبز شیراز ( تختی جم)
14: گل گهرسیرجان - مس شهربابک ( شهید سلیمانی سیرجان)
14: بعثت کرمانشاه - نود ارومیه ( آزادی کرمانشاه)
آریو اسلامشهر - آلومینیوم اراک (ساعت و ورزشگاه متعاقباً  اعلام می‌شود)
15: پرسپولیس - ون پارس اصفهان (آزادی تهران)
16: فولاد خوزستان - خوشه طلایی ساوه (شهدای فولاد اهواز)

چهارشنبه ۲۱ دی

14: شهرداری همدان - دریای کاسپین (رایکا) بابل (حاجی بابایی همدان)
14: ملوان بندرانزلی - نفت مسجدسلیمان (تختی انزلی)
14: آرمان گهرسیرجان - استقلال ملاثانی (امام علی (ع) سیرجان)
14: پیکان تهران - استقلال خوزستان (انقلاب کرج)
14: مس رفسنجان - ذوب آهن اصفهان ( شهدای مس رفسنجان)
14: نساجی مازندران - فجرشهید سپاسی (وطنی قائمشهر)
16: سپاهان اصفهان - سایپا (نقش جهان اصفهان)

پنجشنبه ۲۲ دی

14: مس کرمان - صنعت نفت آبادان (امام علی (ع) کرمان)
15: استقلال - تراکتور تبریز (آزادی تهران)