مکس الگری توصیه هایی برای بهبود عملکرد آرتور ملو داشت که در این بازی بسیار خوب کار کرد. سرمربی یوونتوس باز هم تاکید کرد آنها در کورس اسکودتو نیستند. 

از دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، امشب یوونتوس در خانه فیورنتینا موفق شد با گل به خودی مدافع حریف در دقیقه آخر، 1-0 پیروز شود تا با اندوخته بسیار خوبی به استقبال بازی برگشت در تورین برود. ماسیمیلیانو الگری پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

باید به فیورنتینا بابت نمایش خوبشان تبریک بگوییم. در نیمه اول دو ضدحمله ما را به دردسر انداخت و در نیمه دوم هم خطراتی وجود داشت و خوشبختانه گلی دریافت نکردیم زیرا آنها دچار اشتباه شدند. بعد تیم به خوبی شرایط را کنترل کرد. ریسک کمی در این بازی انجام دادیم و موقعیت هایی وجود داشت که باید در پاس های آخر دقت بیشتری می کردیم. در یک صحنه هم کوادرادو به جای پاس دادن تصمیم گرفت شوت بزند و ما می توانستیم در آن صحنه به گل برسیم. پیروزی در فلورانس آسان نیست. تیم ما تجربه و پختگی خود را نشان داد زیرا بازی سخت بود. بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم و مارکی آکه به سختی در زمین تلاش کرد. دنیلو نشان داد یک بازیکن خارق العاده و متعلق به بالاترین سطح فوتبال است. 

در اکثر دقایق بازی الگری در حال فریاد کشیدن بر سر بازیکنانش بود. چه چیزی سرمربی یوونتوس را انقدر عصبانی می کرد؟

ما از نظر دفاعی خوب کار کردیم زیرا به جز آن ضدحملات، موقعیت های بسیار کمی به حریف دادیم. ما در توپ های آخر دچار مشکل می شدیم. کوادرادو اشتباهش را جبران کرد و در دقیقه آخر توپ را به محوطه فرستاد و همین باعث خلق گل شد. همه بازیکنان خوب کار کردند. ما در حال حاضر بازیکنان بسیار زیادی را در اختیار نداریم و شرایط سخت است. خوشبختانه دیبالا، برناردسکی و روگانی فردا برمی گردند و نیروی تازه ای خواهیم داشت. 

آرتور ملو در ژانویه در آستانه انتقال به آرسنال بود اما امشب بازی بسیار خوبی انجام داد و به نظر می رسد به بازیکنی کلیدی برای یوونتوس تبدیل شده است:

آرتور در ابتدای فصل غائب بود. او بازیکن باکیفیتی است اما لازم است توپ را سریع تر پاس بدهد. او در کار کردن با توپ انقدر راحت است که گاهی آرامش او بیش از حد است. من از سازماندهی تیم راضی بودم و فقط روی ضدحملات مشکلاتی وجود داشت. می دانستیم فیورنتینا دوست دارد توپ را به کناره ها ببرد و سانتر کند. ما باید بیشتر توپ را در زمین آنها حفظ می کردیم اما در تیم پیشرفت هایی دیدم. 

ولاهوویچ به آرتمیو فرانکی بازگشته بود و به نظر می رسید جو بسیار بد حاکم در استادیوم را به خوبی هضم کرده و با آرامش کار می کرد:

ولاهوویچ در کارهای تیمی بسیار خوب است. حالا ارتباط بین خط هافبک و حمله بهتر شده و این یک پیشرفت است. مهم است که تحرک داشته باشید و غیرقابل پیش بینی باشید زیرا ساده ترین و در عین حال سخت ترین کار در فوتبال رها شدن از یارگیری حریف است. 

در نهایت الگری به 2 سوال دیگر جواب داد: آیا از روند کاری تیم یوونتوس در مجموع راضی هستید؟ و اینکه با وجود آنکه تنها 7 امتیاز فاصله با صدرجدول سری آ، آیا واقعا خودتان را مدعی نمی دانید؟

من کاملا از تیم راضی هستم. برای اسکودتو قطعا باید 84 یا 85 امتیاز کسب کنید. ما مجبوریم برای اسکودتو تمام بازی های خودمان را ببریم که بسیار دشوار است اما فکر می کنم با توجه به تقویم، حداقل یکی از سه تیم بالای جدول به 84 امتیاز خواهد رسید. از آنها بپرسید به چند امتیاز برای کسب اسکودتو نیاز دارند، نه من.