به گزارش “ورزش سه” خسرو حیدری، مربی استقلال بعد از پیروزی مقابل تراکتور در خصوص اعتراض تراکتوری‌ها به پنالتی‌های گرفته شده گفت: دو پنالتی صد در صد درست بود. داور باید تصمیم بگیرد. در آن صحنه هم که گلر جلو آمد، تصمیم درستی گرفت. دفعه دوم هم بازیکن ما به محوطه جریمه آمد که داور درست گرفت. در خیلی از مسابقات برای ما پنالتی نگرفته‌اند.

وی درباره شرایط استقلال هم توضیحاتی داد و گفت: بازیکنان هفته گذشته تمرکز نداشتند. برای استقلال هر بازی یک فینال است و تیم‌ها مقابل ما انگیزه دارند. به بازیکنان می‌گوییم انگیزه شما باید ۱۰ برابر باشد. در این مدت روی نقاط ضعفمان کار کردیم و ۶،۷ موقعیت هم داشتیم اما مردیم تا بردیم!

ویدئو: 269765

حیدری در ادامه گفت: بازی قبلی ما را سورپرایز کردند و پرس سنگینی روی تیم استقلال داشتند و ما ضربه خوردیم. تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان و مربی خوبی دارند. من به بازیکنان گفتم تراکتور را سورپرایز کنید چون خودمان هم سورپرایز شدیم.

مربی استقلال درباره بحث‌های به وجود آمده درخصوص کم کاری برخی بازیکنان واکنش نشان داد و گفت: برای همه احترام قائل هستم. ما در تیم چنین چیزی نداریم. سیاوش یزدانی چند وقت است که با درد بازی می‌کند؛ لگن او ترک خورده است. تمام بازیکنان با سختی به اینجا رسیده‌اند و هیچ وقت کم کاری نمی‌کنند و تیم خود را نمی‌فروشند. قبل بازی به بازیکنان گفتیم ما به شما ایمان داریم و می‌دانیم کم نمی‌گذارید. ما یکدل بودیم که توانستیم بازی باخته را ببریم.