سرمربی رئال مادرید معتقد است که تونی کروس و فده والورده مشکلی برای بازی مقابل پاری سن ژرمن نخواهند داشت

کارلو آنچلوتی از طریق ویدیوکال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار هفته 27 لالیگا مقابل رئال سوسیداد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، رئال مادرید، صدرنشین حال حاضر لالیگا روز شنبه در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد است؛ سرمربی ایتالیایی مادریدی ها در این خصوص به خبرنگاران گفت:

تیم خوب به نظر می رسد، خوب تمرین کرده ایم و از این هفته خود لذت برده ایم تا شرایط فیزیکی تیم بهبود یابد. من تعهد و هیجان را در تیم می بینم. برای این مقطع از فصل آماده ایم و امیدوارم بتوانیم فردا مقابل تیمی که فصل فوق العاده ای داشته و فوتبال خوبی ارائه می کند، این را نشان دهیم.

احساس اطمینان می کنم چون فرم تیم خوب به نظر می رسد. اگر ببینم که تیمی خوب تمرین می کند، حس بهتری پیدا می کنم و امروز خوشبین هستم چون می بینم که تیم خیلی خوب تمرین کرده است. من بی نقص کار نکرده ام اما ممکن بود بدتر از این باشیم. ناراحتیم چون از کوپا دل ری حذف شده ایم اما صدرنشین لالیگا هستیم و در لیگ قهرمانان هم به یک نتیجه جزئی نیاز داریم.

وضعیت داوید آلابا

آلابا روز سه شنبه به تمرینات تیمی برگشت. او خوب است و قطعاً فردا بازی خواهد کرد.

وضعیت والورده و کروس

آنها را برای بازی با رئال سوسیداد در اختیار نخواهیم داشت اما فکر نمی کنم مشکلی برای بازی با پاری سن ژرمن داشته باشند. هر دوی آنها تا دیروز تمرین می کردند و فکر نمی کنم طی چند روز فرم خوب خود را از دست بدهند. کروس مقابل آلاوز استراحت کرده بود و فکر نمی کنم مشکل خستگی داشته باشد، گاهی اوقات فقط کمی بدشانسی می آورید و باید با این مصدومیت ها کنار بیاییم. او 5-6 روز دور از میادین خواهد بود. والورده مطمئناً برای بازی با پاری سن ژرمن آماده خواهد بود و کروس هم شاید آماده شود چون مصدومیتش جزئی است. قسمت مهمی از فصل است و فعلاً تیم مصدومان زیادی ندارد که نشان می دهد روی جنبه های فیزیکی تیم خوب کار کرده ایم.

کاماوینگا خوب و با انگیزه است. می دانم که او را وادار به بازی در پست محوری کرده ام، در حالیکه او به عنوان هافبک میانی بهتر است. او یکی از گزینه های ما برای بازی فرداست. فردا سیستم بازی خود را عوض نخواهیم کرد. کاسمیرو آماده بازی است و فقط باید یک نفر را جایگزین کروس کنم، چون والورده هم بازی نخواهد کرد. گرت بیل مقابل ویارئال بازی کرد چون بنزما را در اختیار نداشتیم، اما بنزما فردا بازی خواهد کرد و من از بهترین ترکیب خود استفاده خواهم کرد. فردا مثل یک فینال است.

پاری سن ژرمن

برنامه ای که داریم را ابتدا باید مقابل رئال سوسیداد اجرا کنیم چون امروز فقط با تمرکز روی این مسابقه کار کرده ایم. این باور و انگیزه را داریم که هر دو بازی پایان خوبی خواهند داشت. ام باپه و هالند؟ آنها بازیکنان ما نیستند و من در موردشان صحبت نخواهم کرد.