به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم هوادار برای برگزاری دیدار هفته شانزدهم برابر آلومینیوم ادامه دارد. بابک مرادی بازیکن هوادار در حاشیه تمرین این تیم گفت: خدا را شکر تمریناتمان را برای نیم فصل دوم شروع کرده ایم. همه چیز خوب است. خودمان را برای بازی برابر آلومینیوم اراک آماده می کنیم.

او درباره کار با ساکت الهامی نیز گفت: آقا ساکت یک مربی خیلی بزرگ است. من با خیلی از مربیان بزرگ در ایران کار کرده ام. ولی ساکت الهامی یک سرمایه ملی است و باید از او حمایت و استفاده شود. الهامی یک مربی فنی است و این فقط نظر من نیست و تمام کسانی که با ایشان کار کرده اند، چیزهایی زیادی از او یاد گرفته اند.

بازیکن هوادار درخصوص پیوستن مسعود شجاعی به این تیم نیز اظهار داشت: امروز فهمیدیم که آقا مسعود به جمع ما اضافه شده است. خیلی خوشحالیم و به او خوش آمد می گویم. شجاعی بزرگ فوتبال ماست و امیدوارم به تیم کمک کند و از او چیزهای زیادی یاد بگیریم.

مرادی درخصوص اینکه آیا سومین قهرمانی الهامی در جام حذفی با هوادار به دست می آید یا نه، پاسخ داد: درست است که آقای الهامی دو قهرمانی کسب کرده اند ولی ما تیم جوانی داریم و بازی به بازی پیش می رویم. ایشان در جام حذفی ارنج چیدن و صعود به دور بعدی را خوب بلد است. هدف ما نیز در اینجا همین است که بازی به بازی پیش برویم و ان‌شاءالله خودمان را در فینال ببینیم.

1732905

بازیکن هوادار در پایان و درخصوص دیدار هفته بعد تیمش نیز گفت: آلومینیوم تیم خیلی خوب و محترمی است. آقای رحمتی مربی خوبی هستند ولی ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز می جنگیم. چه در داخل و چه خارج از خانه این را نشان داده ایم. با اینکه تیم جوانی هستیم، ولی از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم. با اینکه در بعضی از بازی ها بدشانس بودیم، اما نیم فصل دوم، نیم فصلی برای موفقیت تیم ماست.