فرناندو هیرو، اسطوره باشگاه رئال مادرید در آستانه بازی با پاری سن ژرمن نکاتی را به بازیکنان این تیم گوشزد کرده است.

فرناندو هیرو، مدافع و کاپیتان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا مصاحبه ای با AS انجام داده است.

طرفداری | هیرو که حالا عضوی از کادر مدیریتی باشگاه است، گفت:

بقیه در مورد بازی صحبت می کنند، اما ژن رئال مادرید پیروزی در بازی است. قبل از هرچیز، تاریخ چیزی است که نمی توانید بخرید. رئال مادرید موفق ترین باشگاه دنیاست و بهترین رویکرد را در دنیا داشته است. اینجا باید پیروز شوید.

روزی که اولین بازی ام را انجام دادم، بازیکنان باتجربه تر پیشم آمدند و گفتند: 'ما رئال مادرید هستیم و حتی در بازی های پیش فصل هم شکست نمی خوریم'. ذهنیت ما همین است. به نشان باشگاه احترام گذاشته و برای آن بازی می کنید.

نیازی نیست که به برخی بازیکنان جوان معنای بازی برای رئال مادرید را توضیح دهید. به رائول، مورینتس، یا گوتی نگاه کنید. آنها به اینجا آمدند و از قبل می دانستند. استعداد و ذهنیت در هم آمیخته شده است.

من می دانم این باشگاه چه مفهومی دارد و به گذشته ام خیلی افتخار می کنم. می بینید که پیری، سانتیانا، ایسیدیر‌و سن خوزه، بوتراگوئنو، روبرتو کارلوس، کاسیاس،... چیزهایی می گویند، و این در تمامی نسل های باشگاه وجود داشته است. هیچکس نمی تواند حس غروری که نسبت به رئال مادرید دارم را از من بگیرد.

هواداران رئال مادرید از ما انتظار پیروزی دارند و حق هم با آنهاست، آنها به این امر عادت کرده اند. بازی هایی هست که رئال مادرید در آن مدعی نیست، اما باشگاه از گذشته ثابت کرده که می تواند در هر مسابقه ای پیروز شود.

تمام آنهایی که فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده اند را مرور کنید، چون همگی یک مشخصه مشترک داشته اند: مردان باشگاه، آرام و بی توجه به توجهات. میگا مونیوز، هاینکس، زیزو‌ یا آنچلوتی همینطور بوده اند، مردانی آرام که از بزرگی باشگاه مطلع هستند.

زمانی هم می رسد که شما کمتر بازی می کنید و بیشتر مشغول کارهای گروهی می شوید. کدام بازیکن رئال مادرید چنین دورانی را پشت سر نگذاشته است؟ پا به سن می گذارید و باید به دنبال جانشینتان باشند و این قانون زندگی است. 

برنابئو دوست دارد که بازیکنان وظایف خود را به انجام برسانند. برنابئو از تماشای یک کامبک بیشتر از پیروزی 5-0 لذت می برد، چون تماشای جنگندگی تیمشان لذت بخش تر است. به رئال مادرید افتخار می کنم، چون تاریخچه ای دارد که نمی توان خرید.