به گزارش " ورزش سه " ، کاش این دربی برگزار نمی شد، کاش 22 دی ماه سال 99 هیچ وقت برای اهالی فوتبال فرا نمی رسید تا دربی برگزار شود و مهرداد میناوند و علی انصاریان مهمان برنامه اینترنتی نمی شدند تا کرونای منحوس که آن روزها در کوچه و پس کوچه ها و هر کوی برزمی جولان می داد، این دو ستاره بزرگ ایران را غافلگیر نمی کرد.

خبرهای خوبی از ستاره نه چندان دور فوتبال ایران و محله سی متری جی قبل از کوچ همیشگی میناوند به گوش می رسید، دوباره در روز 9 آذر که سالروز تولدش در 45 سالگی بود ازدواج کرده بود و آن مهرداد قدیمی در رفتار و نوع گویشش با کری های افراطی را در شبکه های اجتماعی نمی دیدیم،مهردادی که  قبل از معروف شدن در کوچه پس کوچه های خیابان شبیری ، محله آذری و کوچه خمار باغی در سی متری جی معرفت از سرورویش می بارید و دردوران اوجش هم همان معرفت برای دیگر رفقاش خرج می کرد، در عین ناباوری و بعد از بازگشت از برنامه اینترنتی تحلیل دربی به همراه علی انصاریان درگیر بیماری سخت و منحوس کرونا  شد. بیماری که قرار بود هم او و هم علی انصاریان را از ما بگیرد و ما را در ماتمی بزرگ فرو ببرد.

1567149

دو سال از آن روز لعنتی می گذرد، و خیلی زود سالروز از دست رفتن ستاره شماره  25 فرا رسید. هفت بهمن قرار همه از ساعت 10:30دقیقه صبح در آرامگاه هنرمندان کنارت باشند و کیلومترها دورتر پرسپولیس , عشق دوران کودکی به مصاف فولاد در خوزستان برود.