به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان با دشت یک امتیاز تبریز را ترک کرد و نتیجه جدال شاگردان امیر قلعه‌نویی با تراکتور با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

امیر شهیم در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار تماشاگر پسندی بود و همه از دیدن آن لذت بردند، عملکرد خوبی در این دیدار داشتیم، از سوی دیگر تراکتوری‌ها نیز، خوب کار کردند و هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند اما فکر می‌کنم تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود.

او در مورد قضاوت داور ادامه داد:  به نظرم بهتر است درباره این موضوع کارشناسان داوری نظر بدهند.

این بازیکن درباره رتبه سومی گل‌گهر و اینکه آیا به قهرمانی فکر می‌کنند، عنوان کرد: هدف ما قهرمانی در لیگ است، ما تیم و سرمربی خوبی داریم و قهرمانی اصلا دور از دسترس نیست‌.

شهیم‌ در رابطه با اینکه چرا یا تعویض می شود و یا به عنوان یار تعویضی به میدان می‌آید، اظهار داشت: این موضوع به کادرفنی بر می گردد و من دخالتی نمی کنم. امیرخان از عملکردم رضایت دارند، آقای قلعه نویی سرمربی بزرگی است و هر کجا و هر چند دقیقه که بگویند، بازی می‌کنم.

وی در خصوص بازی پیش رو برابر مس رفسنجان عنوان کرد: بازی سختی مقابل مس رفسنجان در پیش داریم، مس تیم بسیار خوبی است و هر چه خدا بخواهد، همان رقم می‌خورد، امیدوارم هواداران در این دیدار حضور داشته باشند و از تماشای بازی لذت ببرند.

این بازیکن در مورد رویارویی با تیم فولاد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عنوان کرد: بازی سختی داریم، در واقع هیچ دیداری راحت نیست چون تیم ضعیفی وجود ندارد، مخصوصا در بازی‌هایی جام حذفی که شرایط و حس و حالش با بازی‌های لیگ کاملا متفاوت است و جای اشتباه وجود ندارد.  


شهیم که در ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشت و در نهایت راهی گل‌گهر شد، در خصوص شرایطش‌ در این تیم عنوان کرد: من در فصل گذشته، دوازده گل در سن هفده سالگی در لیگ یک به ثمر رساندم و هفت، هشت پیشنهاد لیگ برتری داشتم. در گل‌گهر نیز چهار بازی کردم و دو گل زدم، باید آمار خودم را بهتر از این کنم و مطمئن باشید این آمار بیشتر می‌شود، فصل قبل مهاجم بودم اما این فصل به عنوان وینگر راست بازی می‌کنم. من گل زدن را بلدم و اگر پایش بیفتد خیلی از توپ‌ها را تبدیل به گل می‌کنم. البته که بازیکنان بزرگ زیادی در گل‌گهر حضور دارند و از آنها چیز‌های زیادی یاد می‌گیرم.