به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده مهاجم استقلال در جریان پیروزی چهار بر صفر برابر ملوان، فرصت بازی به دست نیاورد. او در میکسدزون استادیوم آزادی درباره این بازی گفت: خدا را شکر می کنم. کسب این سه امتیاز خیلی مهم بود. در طول بازی، بر تمام بازی حاکم بودیم و توانستیم بازی را ببریم.

مهاجم آبی ها درباره اینکه ساپینتو او را در لیست خروج قرار داده و قصد دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند، گفت: اینکه قرار است با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم را الآن از شما شنیده ام. در این مدت بخاطر سکوت خودم شایعات زیادی پیرامونم شکل گرفته است. دیگر نمی دانم چگونه می توان آن را مدیریت کرد. برخی از سایت ها که ادعای اعتبار می کنند، هر چه دلشان بخواهد را می نویسند. بدون اینکه فکر کنند این خبر درست است یا خیر.

او ادامه داد: وضعیت من خیلی واضح است. درباره پیشنهاداتی که داشتم، با مربی در یک جلسه صحبت کردم و تصمیم گرفتم که در استقلال بمانم. به همین سادگی! بجز این نیز هر خبری که منتشر شد، دروغ بود. باز هم می گویم، من کسی نیستم که هر روز تکذیب کنم و درباره همه چیز صحبت کنم.

شهباززاده درخصوص اینکه آیا در نیم فصل دوم می تواند انتظارات را برآورده کند یا خیر، گفت: تک تک روزهایی که برای تمرین می روم، با تمام وجودم تلاش می کنم. حقیقتا برای بازی کردن، موقعیت زیادی گیرم نیامده است. هر زمانی که موقعیت درستی که قابل قضاوت باشد و نصیبم شود، حتما عملکرد قابل دفاعی خواهم داشت و به این مسئله اطمینان دارم.

وی درباره اعتراض ساپینتو به داوری نیز گفت: تیم ما از داوری ضرر زیادی کرده و حق دارند.

مهاجم آبی ها درباره تأثیر حضور هواداران در استادیوم و پیروزی استقلال نیز گفت: این برای ما خیلی مهم است، بخصوص وقتی که در خانه بازی می کنیم. خیلی مهم است که هواداران در کنار ما باشند و نقش مهمی برایمان ایفا می کنند.