به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس یکی دیگر از بازیکنان شاکی پرسپولیس از وضعیت میزبانی فولاد بود و در میکسدزون ورزشگاه فولاد آره‌نا اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: واقعا از فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم، وقتی می‌خواهند فوتبال برگزار کنند، توجه داشته باشند. ما می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. یعنی چی آخه! از اول بازی مربیانشان همه در زمین. من  از فدراسیون می‌خواهم که چنین مربی‌ای را 10 جلسه محروم کنند و اگر اینکار را بکنند دیگر به خودش اجازه نمی‌‎دهد جو بازی را اینطور به هم بزند.
او ادامه داد: مگر می‌شود؟! صحنه صد در صد پنالتی را آقای بنیادی‌فر نمی‌گیرد! دو قدمی صحنه است و پنالتی را نمی‌گیرد! مگر همچنین چیزی می‎شود؟! هفته قبل یک پنالتی صد در صد را نگرفتند و امروز هم همینطور. ما هم زحمت می‌کشیم. چون کادر فنی ما ساکت است و زحمت می‌کشد باید حقش خورده شود؟! یک ذره احترام بگذارید. این چه فوتبالی است؟! می‌خواهید در آسیا هم همین فوتبال را بازی کنید؟! 
گلایه‌های کامیابی نیا تمام نشدنی بود و او اینبار با اشاره به اتلاف وقت بازیکنان تیم فولاد اضافه کرد: مگر می‌شود هر دقیقه بازیکنانتان روی زمین بیفتند. به توپ   جمع کن می‌گویند توپ را وسط زمین بیندازد! مگر می‌شود آخه؟! در آسیا هم اینطور می‌خواهند بازی کنند؟! ببینم می‌توانند داخل زمین بروند؟! ببینید چطور فیفا چطور آنها را جریمه کند. با چه قیمت‌‌هایی جریمه کند و چند جلسه محروم‌شان کند. یک مقدار حرفه‌ای باشیم. چرا این بازی باید بدون تماشاگر باشد؟! چرا؟! چون کادر  فنی آنها می‌خواهد کنار زمین شلوغ کند؟!