به گزارش "ورزش سه"، اتلتیک بیلبائو بدون حضور اینیاکی ویلیامز عملا قابل تصور نیست. این مهاجم غنایی بعد از نزدیک به شش سال و نیم بازی برای این تیم منطقه باسک، بدون تجربه حتی یک مصدومیت، بالاخره مصدوم شده و بازی این تیم را از دست داد.

1796372

درحالیکه بیلبائو از دقایقی پیش در خانه سلتاویگو به مصاف این تیم رفته است در میدان نبودن اینیاکی برای هواداران این تیم و برای همه فوتبالدوستان اسپانیایی اتفاقی عجیب است. این مهاجم 28ساله از تاریخ 20 آوریل 2016 تا امروز حتی یک بازی را برای بیلبائو از دست نداده بود. او در این مدت 251 بازی پشت سر هم در لالیگا برای تیمش انجام داد ولی سرانجام دست تقدیر به سراغ ویلیامز آمد و آسیب‌دیدگی عضلانی باعث شد او امشب در مقابل سلتا به میدان نرود.

در اوایل این فصل هم یک آسیب‌دیدگی باعث شد هواداران بیلبائو تصور کنند اینیاکی بعد از 236 بازی پیاپی برای تیم‌شان بالاخره یک بازی را از دست خواهد داد. ولی مصدومیت او در آن زمان جدی نبود تا روند بازی‌های پیاپی اینیاکی ویلیامز تا امروز ادامه پیدا کند و او به رکورد 251 بازی پیاپی دست بیابد.

1796371

روز پنج‌شنبه در دیدار بیلبائو مقابل والنسیا در یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری اینیاکی در میدان حضور داشت و روی دو گل از گلهای تیمش نقشی تاثیرگذار بازی کرد. او در نیمه دوم این مسابقه تعویض شد و سه روز بعد مشخص شد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در بازی امشب مقابل سلتاویگو به میدان برود.