مدیر ورزشی دورتموند از ریخت و پاش‌های چلسی در بازار نقل و انتقالات بسیار شگفت زده شده است

از زمان ورود تاد بولی به چلسی، آبی‌های لندن بیش از 600 میلیون پوند در بازار نقل و انتقالات خرج کرده‌اند و این باعث شگفتی بسیاری از اهالی فوتبال شده است.

طرفداری | سباستین کل مدیر ورزشی بروسیا دورتموند نیز جزو این دسته از افراد است و از میزان هزینه چلسی در این مدت حیرت زده شده است. به نقل از کیکر، حال که دورتموند حدود دو هفته دیگر در سیگنال ایدونا پارک در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی است، کل در مورد ریخت و پاش‌های این باشگاه صحبت کرده است. او درباره اینکه آیا فعالیت‌های چلسی را زیر نظر داشته یا خیر، گفت:

البته که فعالیت‌های چلسی را در هفته‌ها و ماه‌های اخیر دنبال کرده‌ام. فعالیت‌های آن‌ها در بازار وحشیانه است و گویا پول برای‌شان اهمیتی ندارد. آن‌ها خود‌شان با خود‌شان رقابت می‌کنند.

کل در مورد تفاوت میان دو باشگاه، گفت:

ما از راه‌های دیگری درآمد‌مان را کسب می‌کنیم و به همین خاطر نمی‌توانیم چنین نقل و انتقالاتی را انجام دهیم. ممکن است حتی مجبور شویم خیلی سریع‌تر اقدام کنیم که این شرایط را برای ما چالش برانگیز می‌کند. اما همچنان می‌توانیم ادامه دهیم.  

با این وجود، زنبور‌‌ها با یک چلسی به طور کامل متفاوت رو‌به‌رو نخواهند شد. یوفا تنها اجازه ورود سه بازیکن تازه وارد به لیست باشگاه‌ها برای رقابت‌های اروپایی را می‌دهد و چلسی نیز از میان انزو فرناندز، میخایلو مودریک، بنوا بادیاشیل، ژائو فلیکس، آندری سانتوس، مالو گوستو، داوید داترو فوفانا و نونی مادوکه تنها سه نفر را می‌تواند با خود به وستفالن ببرد. البته گوستو تا پایان فصل به صورت قرضی در لیون باقی خواهد ماند. چلسی تا عصر پنج‌شنبه فرصت دارد لیست نهایی خود را به یوفا ارائه دهد.