فرزاد آشوبی بازیکن سال های نه چندان دور پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شکست این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و اشتباهات حامد لک، همچنین دیدارهای پیش روی این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس گفت مثلث امیری، ترابی و کمال را از کار انداخته تا برنده شود. نظر شما در این باره چیست؟

در واقع این ایده خیلی واضحی نیست که ما آنها را از کار انداختیم. این یک نظریه عمومی است و نمی‌توان خیلی به آن استناد کرد. قطعاً عملکرد صنعت خوب بوده ولی بیشتر باید این برد را به حساب اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس بگذاریم.

منظورتان اشتباهات حامد لک است؟

دروازه‌بان پرسپولیس روی دو اشتباه دو گل دریافت کرد که اگر این دو گل وارد دروازه پرسپولیس نمی‌شد شاید نتیجه غیر از این رقم می خورد. پرسپولیس هم موقعیت‌های خوبی داشت. ولی موضوع مهم در نتیجه گیری نهایی لیگ است.

چطور؟

وقتی این قبیل اتفاقات به دفعات تکرار می شود و این قبیل اشتباهات مکرر اتفاق می‌افتد شانس شما برای قهرمانی هم از دست می‌رود و این برای تیمی که مدافع عنوان قهرمانی و مدعی اصلی به شمار می‌رود اصلا خوب نیست. من قبلاً شخصاً این موضوع را گفته بودم. پرسپولیس مدعی قهرمانی است ولی به شرطی که اشتباهاتش را به حداقل برساند. ولی با این وضعیت کار برای این تیم سخت می‌شود. تیمی با این حجم از اشتباهات قطعاً به این راحتی قهرمان نخواهد شد.

قبول دارید دروازه‌بان ۵۰ درصد یک تیم است؟

صد در صد! دروازه بان نقشی بی بدیل و غیر قابل تکرار در هر مسابقه دارد. متاسفانه حامد لک از آن شرایط ایده‌آلش دور شده و این خیلی عجیب است. آنهم درچنین مقطعی.

با این حجم از اشتباهات پرسپولیس قطعا قهرمان نمی شود/ حامد لک ناراحت ترین پرسپولیسی دنیاست/ هنوز هیچ چیز برای تیم یحیی تمام نشده است

چه فکری باید برای موضوع کرد؟

در این مقطع حساس باید یک نفر با او صحبت کند. من مطمئنم ناراحت ترین پرسپولیسی دنیا بعد از شکست در آبادان خود حامد لک بود. امیدوارم خیلی زود کادر فنی این فرد را به لحاظ روحی به شرایط قبل برگرداند.

این شکست تا چه اندازه پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد؟

قطعاً با توجه به ۹ بازی باقی مانده، هنوز هیچ چیزی برای پرسپولیس تمام نشده. ولی هرچه به پایان مسابقات نزدیک تر می شویم اگر این اشتباهات دوباره تکرار شود آن وقت کار سخت تر خواهد شد.

پرسپولیس این هفته باز هم باید یک بازی بیرون از خانه بازی کند. نظرتان در این باره چیست؟

همانطور که در دور رفت دو بازی داخل خانه پشت سرهم داشت حالا هم باید دو بازی بیرون از خانه برگزار کند و این موضوع برای پرسپولیس خیلی عجیب و غریب نیست. این تیم اینقدر نفر دارد که بتواند بیرون از خانه دو هفته متوالی خودش را هندل کند. فقط باید به بهترین شکل آماده بازی با نفت مسجدسلیمان شود. ضمن اینکه فرصت هایی که به دست می آورند را به راحتی از دست ندهد. امیدوارم در نهایت این شرایط به ضرر پرسپولیس تمام نشود.