به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم تنومند سابق تیم ملی پرتغال که در حاشیه بازی حساس این هفته سپاهان مقابل گل‌گهر، حضوری پررنگ در کنار خط و به خصوص در لحظه حواشی بین نیمکت‌های دو تیم داشت، اولین کار مربیگری‌اش را کاملا جدی گرفته و نشان می‌دهد که قصد دارد در این مسیر، گام‌های بلندی بردارد.

آلمیدا منضبط و منظم است و در تمرینات سپاهان، مسئولیتی خاص دارد و ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان، او را مامور کار اختصاصی با مهاجمان تیم کرده است؛ مهاجمانی که در حال حاضر، بهترین‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند.

آلمیدا که خود قد و قامتی مشابه با شهریار مغانلوی هیکلی و بزرگ جثه دارد، به او درباره نحوه جای‌گیری، کار با توپ، زدن ضربه آخر و بازی‌سازی، نکاتی را گوش‌زد می‌کند که کاملا به کار شهریار آمده و او را بدل به مدعی اول کفش طلای رقابت‌های این فصل لیگ برتر کرده است.

دو گلی که مغانلو در بازی مقابل گل‌گهر به ثمر رساند، زیبا بود و گل دومش یکی از بهترین گل‌های این فصل فوتبال ایران؛ گلی که جا گذاشتن چند بازیکن و شلیک نهایی سنگین از پشت محوطه جریمه به دروازه فروزان رقم خورد و ورزشگاه نقش جهان را به آسمان فرستاد.

آلمیدا سابقه هم‌بازی بودن با کریستیانو رونالدو را دارد و سال‌ها بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال بوده و البته به ایران نیامده که فقط کنار مورایس وقتی بگذراند. ظاهرا او برای شروع کار سرمربیگری هم کاملا جدی است.

1797952