به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی امسال آنقدر که هوادارانش انتظار داشتند فعال نبود و ستاره‌هایی مثل ژوائو فلیکس، میخایلو مودریک و مویسس کایسادو را در لحظه آخر از دست داد.

اما آرسنالی‌ها در این ژانویه بی‌کار هم نبودند و لئاندرو تروسار را از برایتون و جورجینیو را از چلسی به خدمت گرفتند. اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی این تیم، که تابستان گذشته از منچسترسیتی به توپچی‌ها پیوست از فعالیت تیمش در نقل و انتقالات زمستانی دفاع کرده و می‌گوید جورجینیو بازیکن بزرگی است که به آرسنال کمک خواهد کرد.

1800399

زینچنکو در این باره گفت:" جورجینیو فوتبالیست بی‌نظیری است. با فوتبال درخشان و یک شخصیت عالی. او تجربه خیلی زیادی هم دارد. جورجینیو ذاتا برنده است و می‌داند چطور باید تیم را به سوی پیروزی برد. شک ندارم که او خیلی به ما کمک خواهد کرد".

ستاره اوکراینی در ادامه این مصاحبه به ستایش از میکل آرتتا پرداخت و گفت:" من از دوران حضورم در سیتی میکل را می‌شناختم. همیشه می‌دانستم او چه مربی بزرگی است. بین آرتتا و پپ شباهت‌های زیادی هست ولی خب، آنها با هم فرق دارند. ولی یک شباهت بزرگ این است که هر دو می‌خواهند تک‌تک بازی‌ها را با پیروزی تمام کنند و این از هر چیزی مهم‌تر است".

1800400