به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی بعد از شروع سرمربیگری خود در تراکتور و قهرمانی به همراه این تیم در جام حذفی، نشد که در تیم‌های بزرگ و پرمهره مربیگری کند، اما به نظر می‌رسد افتخاراتی که وی در تیم‌های کوچک‌تر بدان دست یافته همیشه برای او مایه مباهات خواهد بود. او بعد از ترک تراکتور برخلاف میل باطنی به سبب اینکه از سوی کمیته انضباطی طولانی مدت محروم شده بود، مربی تیم نساجی شد. حفظ این تیم در لیگ برتر و در ادامه قهرمانی این تیم در جام حذفی که در تاریخ 63 حیات این تیم در فوتبال ایران سابقه نداشت دو کار بزرگ و ماندنی ساکت الهامی در نساجی بود. و حالا بعد از هفته‌های متمادی تلاش و بهتر است بگوییم بعد از هفته بیستم لیگ برتر توانست هوادار را به نیمه‌ی بالای جدول بیاورد و به طور حتم حفظ این موقعیت برای او یک موفقیت بزرگ محسوب خواهد شد. به این خاطر که هوادار جز تیم‌های خصوصی و کم هزینه لیگ برتر به حساب می‌آید.

به نظر می‌رسد ساکت الهامی و شاگردانش یک هدف بزرگ‌تر از این را هم در سر دارند. تلاش برای قهرمانی در جام حذفی. عنوانی که ساکت الهامی با تیم‌های تراکتور و نساجی بدان دست یافت و حضور این مربی در هوادار این ذهیت را برای بازیکنان این تیم به وجود آورده که آن‌ها هم می‌توانند برای قهرمانی در جام حذفی تلاش کنند. هوادار در گام نخست توانست تیم دسته اولی چادرملو را با یک گل شکست دهد و برای رسیدن به این عنوان باید 4 بازی دیگر را با پیروزی پشت سر بگذارد که انصافاً کار سختی است و در صورت عدم دست‌یابی به آن قابل انتقاد نیست. همان تیم‌های بزرگی که در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند؛ پرسپولیس – استقلال – سپاهان و... به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند و این کار تیم‌هایی چون هوادار را برای رویا‌پردازی در این مسابقات سخت می کند.

ادامه حضور در نیمه بالای جدول به همراه تیم هوادار می‌تواند افتخار چهارم برای ساکت الهامی در شروع دوران سرمربیگری‌اش باشد. بعد از قهرمانی به همراه تراکتور و نساجی در جام حذفی و حفظ تیم مازنی در لیگ برتر در یک شرایط سخت. مربی‌ای که این فصل هیچ حاشیه‌ی قابل بحثی نداشته و با حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه نشده است.