به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که آرسنال فردا در حساس‌ترین بازی این فصل لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف منچسترسیتی می‌رود، هافبک سابق این تیم، امانوئل پتی، با لحنی بی‌سابقه به زوج خط دفاعی توپچی‌ها حمله کرد و خواهان نیمکت‌نشین شدن آنها شد.

ناتوانی تیم میکل آرتتا در پیروزی در دو بازی پیاپی لیگ برتر مقابل اورتون و برنتفورد او را با فشارهایی مواجه کرده است. امانوئل پتی هم امروز به فهرست منتقدان تیم فعلی آرسنال اضافه شد و گفت چند بازیکن و به خصوص گابریل و ویلیام سالیبا در هفته‌های اخیر بسیار کمتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند و نباید در ترکیب ثابت حضور داشته باشند.

1801907

او در یک مصاحبه گفت: "سالیبا و گابریل به هیچ وجه در حد و اندازه یکی دو ماه پیش نیستند. آنها در یکی دو بازی اخیر کاملا معمولی و در سطح متوسط بازی کردند. نه گابریل و نه سالیبا حتی سایه‌ای از آنچه اوایل فصل بودند نیستند".

هافبک سابق آرسنال در ادامه گفت: "من از اینکه گابریل این روزها خوب بازی نمی‌کند متعجب نیستم. او هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی خسته است. معتقدم نقشه تاکتیکی آرتتا باعث شده او بیش از حد خسته شود. اما سالیبا روز شنبه مقابل برنتفورد بدترین بازی‌اش با پیراهن آرسنال را انجام داد و از 10 دوئل هوایی‌ای که داشت همه را باخت. من اگر جای آرتتا بودم این دو نفر را حتما در بازی مقابل سیتی روی نیمکت می‌نشاندم".

1801908