به گزارش "ورزش‌سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از مدافعین اصلی تیم ملی فوتبال ایران در مسیر جام جهانی بود که با انتخاب کارلوس کی‌روش تنها در 45 دقیقه دوم دیدار برابر انگلیس فرصت بازی پیدا کرد. این مدافع پس از جام جهانی زیر پست خداحافظی کی‌روش کامنتی جنجالی را منتشر کرد و در ادامه با یک استوری مبهم به واکنش‌های خود ادامه داد تا حساسیت کمیته اخلاق را برانگیزد.
حالا و پس از چند هفته مسئولان کمیته اخلاق تصمیم نهایی را درباره واکنش‌های این بازیکن ملی اتخاذ کرده‌اند و به شرح زیر آن را در سایت فدراسیون فوتبال به انتشار گذاشته‌اند:
«براساس رأی صادره، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن تیم ملی فوتبال آقایان به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال متخلف شناخته شده و مستند به بند "و" ماده 7 آیین‌نامه اخلاقی فیفا و مواد 2 و 3 و 4 و 15 و 38 آیین‌نامه اخلاق فدراسیون فوتبال به پرداخت دویست میلیون تومان وجه نقد به حساب هیئت فوتبال شهرستان زلزله‌زده خوی جهت توسعه فوتبال در رده‌های پایه آن شهرستان به عنوان فعالیت اجتماعی در امر فوتبال محکوم شده است.
رأی فوق ظرف مدت هفت روز با رعایت تشریفات قانونی مندرج در ماده 63 آیین‌نامه اخلاق قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف می‌باشد.»