به گزارش “ورزش سه” بعد از برگزاری جلسه هیئت فدراسیون فوتبال در روز ۲۳ بهمن ماه، اشاره‌ای کلی به بررسی وضعیت نیمکت تیم ملی شد و جزئیاتی از آن به بیرون درز پیدا نکرد.

درست همان روز، طهمورث حیدری، یکی از اعضای هیئت رئیسه خبر آغاز مذاکرات برای انتخاب سرمربی تیم ملی از طرف رئیس فدراسیون فوتبال را اعلام کرد اما اشاره‌ای به جزئیات آن نداشت.

حالا احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی در این خصوص ارائه داده است. او درمورد اینکه آیا رئیس و اعضای هیئت رئیسه در فرصت حدود یک ماهه تا قبل از فیفادی آتی درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت کرده‌اند یا خیر، گفت: تردید نکنید برای انتخاب سرمربی تیم ملی بحث و صحبت می‌کنیم و در این زمینه برنامه داریم. کارهای کارشناسی در حال انجام است اما اینکه بخواهیم جزئیات را بگوییم، حرفه‌ای نیست و هیچ جای دنیا هم چنین کاری نمی‌کنند.

اصولی درخصوص برخی نگرانی‌ها مبنی بر بی‌تفاوتی فدراسیون نسبت به این موضوع مهم، گفت: به هیچ وجه بی‌خیالی وجود ندارد. روی این بحث حساسیت بسیار زیادی هم داریم و اعلام نشدن جزئیات صحبت‌ها و گفت‌‌و‌گوها، به معنی بی‌خیالی رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون نیست. کار خود را به خوبی انجام داده و در ادامه خیلی روشن و واضح توضیح خواهیم داد، اما اکنون در این مقطع اعلام شرح مذاکرات، کاری غیرحرفه‌ای است که چنین کاری انجام نمی‌دهیم.