به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا در هفته شانزدهم و ماقبل پایانی دور رفت لیگ دسته اول فوتبال ایران که روز چهارم دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار و با تساوی بدون گل خاتمه یافت، با جنجال‌های زیادی در زمین خیبر همراه بود و مصاحبه‌های طرفین را نسبت به یکدیگر به همراه داشت.

اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از حدود ۵۰ روز نسبت به اعلام آرای این مسابقه اقدام کرده و با انتشار آن در سایت فدراسیون نوشته است:

«دیدار دو تیم خیبرخرم اباد و شهرداری استارا برگزار و از سوی مسعود عبدی، مالک تیم خیبر خرم‌آباد تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد. وی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

امیر کیان‌منش، منتسب به تیم خیبرخرم آباد به دلیل ایراد صدمه بدنی به داور به ۶ ماه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم خود محروم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

پیروز قربانی، سرمربی تیم شهرداری آستارا به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به تماشاگران تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

1655626

باشگاه خیبرخرم‌آباد به دلیل مسئولیت تضامنی از بابت رفتار هوادار منتسب به تیم باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.»
گفتنی است، پیروز قربانی در شرایطی با یک جلسه محرومیت مواجه شده که اکنون هدایت شهرداری آستارا را برعهده ندارد و قاعدتا باید این محرومیت را در تیم آینده خود سپری کند.