به گزارش "ورزش سه"، مالکوم و کلودینیو حالا مدتی است که در فوتبال روسیه و در ترکیب زنیت حضور دارند و به نظر می‌رسد که از دوران حضورشان در این کشور بسیار راضی هستند.

مدیر باشگاه زنیت اعلام کرده که این دو هافبک برزیلی قصد دارند به زودی تابعیت روسیه را قبول کنند و پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

مدودف در این باره به  Tass گفت:« ما اطلاعاتی در این باره دریافت کردیم و این موضوع باعث خوشحالی این بازیکنان خواهد شد. حالا منتظر هستیم که زمان دقیق برگزاری این مراسم اعلام شود.»

او در پاسخ به این سوال که مزایا داشتن شهروندی روسیه برای این بازیکن چیست اظهار داشت:« اعطای شهروندی ورزشی مانند شهروندی عادی نیست. مدت زمانی باید بگذرد تا آنها اجازه بازی برای تیم ملی روسیه را دریافت کنند.»

مدودف در سپتامبر 2022 اعلام کرده بود که اگر این دو بازیکن تابعیت روسی دریافت کنند، می‌توان پس از گذشت مدتی درباره حضور آنها در تیم ملی روسیه هم صحبت کرد.

مالکوم و کلودینیو 25 ساله هستند. آنها پیش از این سابقه قهرمانی در المپیک با تیم ملی برزیل را داشته‌اند. مالکوم از سال 2019 و کلودینیو از سال 2021 با پیراهن زنیت به میدان رفته‌اند. این باشگاه در تابستان سال گذشته اعلام کرد که قرارداد هر دو بازیکن را تا پایان فصل 27-2026 تمدید کرده است.