به گزارش "ورزش سه"، ابونخاع در مصاحبه‌ای به تشریح عملکرد تیم‌های عربستانی و رونالدو در لیگ این کشور پرداخت. او در مورد قهرمان احتمالی این فصل عربستان گفت: اتحاد جده با توجه به ابزاری که در داخل و خارج از زمین در اختیار دارد، نامزد شماره یک قهرمانی در این فصل لیگ است.

وی افزود: الاتحاد هواداران زیادی دارد که از آن حمایت زیادی می‌کنند. علاوه بر آن مربی‌شان، نونو سانتو هوشمندانه کار می‌کند.

رئیس سابق ضمک ادامه داد: هر هفته مشخص می‌شود که الاتحاد با ثبات و پیشرفت بسیار خوبی پیش می‌رود و مشتاق است در هر دیداری که انجام می‌دهد پیروز شود تا در نهایت به هدف خود برسد.

1800320

وی در خصوص حضور سه تیم عربستانی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: باشگاه‌های عربستانی در آسیا بسیار متفاوت هستند. الهلال بعد از جام باشگاه‌های جهان در لیگ قهرمانان حاضر می‌شود و الشبابی‌ها ثبات فنی دارند. فکر می‌کنم کمترین شانس برای الفیصلی است.

وی در مورد بازی اخیر یاران رونالدو مقابل التعاون و اتهاماتی که به رونالدو در خصوص تاثیر روی داور بازی وارد می‌شود، افزود: در دیدار النصر و التعاون هیچ تاثیری از سوی کریستیانو رونالدو روی داور نبود اما تاثیر او روی تیمش مثبت بود.