شیرهای لندن این روزها با حواشی خاص و عجیبی مواجه شده‌اند. 

توماس توخل پس از برد ۳-۱ چلسی مقابل نوریچ، بیشتر در مورد مسائل خارج از زمین صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، چلسی با این برد توانست جایگاه خود در رده سوم جدول رده بندی را مستحکم‌تر کند. توخل در مصاحبه پس از بازی گفت:

نتیجه بازی عالی است. برنده شدن در یک بازی خارج از خانه هرگز آسان نیست. ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم. در نیمه دوم شاید با احساس این که برتری قاطعانه‌تری داریم، بازی کردیم. ناگهان ورزشگاه جان گرفت و حریف چیزی برای از دست دادن نداشت ولی ما تلاش زیادی کردیم و توانستیم بردی را کسب کنیم که برای ما اهمیت زیادی دارد. 

در مورد ماجرای تحریم رومن آبراموویچ و تاثیر آن روی باشگاه چلسی

خبر بزرگی بود و تاثیرات بزرگی هم دارد؛ خلاصه نقل محافل بود. شاید در حالت عادی، در چنین روزی در مورد مسابقات شب قبل لیگ قهرمانان اروپا حرف زده می‌شد ولی کسی در آن رابطه صحبت نمی‌کند. از آنجایی که کاری از دست ما ساخته نبود، تلاش کردیم از کارمان لذت ببریم. من دوست دارم در مورد امور ورزشی صحبت کنم ولی درک می‌کنم که شما سوالات زیادی دارید. کار ما به نوعی به حوزه سرگرمی هم می‌رسد و به همین دلیل چنین شرایطی پیش می‌آید. 

اگر بگویم پس از این اخبار دچار تردید نشدیم، دروغ گفته‌ام ولی من همچنین اعتماد زیادی به بازیکنانم داشتم. ما بارها در لحظات سخت عملکرد خوبی داشتیم و نتیجه گرفته‌ایم بنابراین می‌توانیم به ذهنیت‌مان و روحیه حاکم بر باشگاه اعتماد کنیم. ما تلاش کردیم روی امور فوتبالی تمرکز کنیم. امروز آنقدری که مردم فکر می‌کنند سخت نگذشت. درست است که این سر و صداها اطراف باشگاه وجود دارد ولی جلسه درون تیمی ما مثل همیشه بود و با همان روتین همیشگی سراغ مسابقه آمدیم. 

اجازه بدهید ببینیم آیا اوضاع همین طور می‌ماند؛ اگر بماند، نمی‌دانم چه خواهد شد. ما روز به روز پیش می‌رویم. من دیروز انتظار چنین چیزی را نداشتم و از فردا هم خبر ندارم. همه می‌توانند از این مطمئن باشند که ما کاملا روی خودمان تمرکز می‌کنیم و تلاش خواهد شد تا تمرکزمان را در تمرینات و درون تیم حفظ کنیم. ما می‌توانیم به خودمان اعتماد کنیم و این دستخوش تغییر نخواهد شد. تا زمانی که به اندازه کافی پیراهن داشته باشیم و اتوبوسی هم برای رسیدن به بازی‌ها مهیا باشد، حضور خواهیم داشت و به طور جدی رقابت خواهیم کرد.