سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که کار صعود به یک چهارم نهایی هنوز تمام نشده است

دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 5-2 رئال مادرید مقابل لیورپول در آنفیلد به پایان رسید.

طرفداری | کارلو آنچلوتی در پایان دیدار با لیورپول گفت:

وقتی 2-0 عقب بودیم، به کامبکی که مقابل منچسترسیتی داشتیم فکر می کردم. آیا بین دو نیمه صحبتی انجام شد؟ نه، به طور کلی هیچ صحبتی نکردیم. تجزیه و تحلیل اتفاقاتی که افتاد آسان نیست مخصوصاً وقتی به نحوه شروع بازی نگاه می کنیم. ما اعتماد به نفس خود را از دست ندادیم و به آرامی شروع به کنترل بازی کردیم. امشب رودریگو و وینیسیوس عملکردی باورنکردنی داشتند. وینیسیوس تعیین کننده ترین بازیکن دنیاست. هیچ بازیکنی مثل او نیست. 

لوکا مودریچ 

نمی دانید که بازیکنان باتجربه چقدر مهم هستند. کروس، بنزما و مودریچ کل تیم را رهبری می کنند. مودریچ همیشه در چنین بازی هایی در ترکیب فیکس خواهد بود. او در لحظات سخت ما را به مسیر درست هدایت کرد. او امشب کلیدی بود. او همیشه همینطور است و این بهترین مودریچی است که می توانیم ببینیم. 

مشکلات در دفاع چپ

 در ابتدای مسابقه به زحمت افتادیم چون به مودریچ گفتم فابینیو را پرس کند و به همین خاطر در ابتدای بازی مشکل بیشتری در مهار صلاح پیدا کردیم. اما در ادامه تغییراتی اعمال شد و بهتر شدیم.

آیا رئال مادرید مدعی فتح لیگ قهرمانان است؟ 

نمی دانم. هنوز باید در برنابئو بازی کنیم. باید باور داشته باشیم که در دیدار برگشت سختی خواهیم کشید و باید بجنگیم. متأسفانه کار هنوز تمام نشده و لیورپول هنوز حذف نشده است. انتظار نداشتیم که انقدر زود 2-0 عقب بیافتیم، اما انتظار چنین مسابقه ای را داشتم. باید گل می زدیم و به همین خاطر رودریگو در ترکیب اصلی قرار داشت. او از لحاظ دفاعی خیلی کمک کرد و وقتی حمله می کردیم بسیار بی امان بود. فصل هنوز تمام نشده است. اطمینان زیادی داریم که می توانیم فاتح تمام جام ها شویم. در ژانویه بد بودیم، اما حالا فوریه است و نمی توان توقف کرد. بهترین بخش فصل تازه شروع شده است.

تفاوت بازی امشب با فینال لیگ قهرمانان؟ تاکتیک ها در بازی های رفت و برگشتی نسبت به فینال ها متفاوت هستند. لیورپول تیم بزرگی است. آنها می دانند که چطور با سرعت و قدرت بازی کنند و پیدا کردن چنین چیزی سخت است.