به گزارش "ورزش سه" سمت نایب‌رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال در یکسال اخیر بسیار حاشیه‌ساز بود، از 27 فروردین‌ماه سال جاری که شهره موسوی به دلیل مشکلات غیرفوتبالی بازداشت شد تا اواخر آبان‌ماه که خروج موسوی از ساختار هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال رسمیت پیدا کرد و در این فاصله 7 ماهه، نایب‌رئیس زنان سعی داشت تا بتواند از راه دور مدیریت فوتبال را انجام بدهد و او حتی از زندان به صورت اسکایپی در جلسه هیات‌رئیسه هم شرکت کرد!

مهدی تاج که به دنبال تکمیل ساختار مدیریتی فدراسیون فوتبال بود، سرانجام بعد از بررسی چندین گزینه مختلف و طرح شایعاتی همچون فشارهای مقام وزارت ورزش برای تغییر نظر رئیس فدراسیون، تصمیم گرفت تا حکم سرپرستی نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال را در فاصله 24 روز تا مجمع فوق‌العاده فدراسیون برای مریم منظمی صادر کند.

منظمی شاید در بین اهالی فوتبال چهره‌ سرشناسی نباشد اما او در فدراسیون کشتی و وزنه‌برداری، رزومه قابل‌توجهی دارد و در دوره ریاست رسول خادم در فدراسیون کشتی، توانست در راستای پیشرفت کشتی زنان گام‌های موثری را بردارد. نکته جالب‌توجه اینکه با وجود مدیریت در رشته‌های کشتی و وزنه‌برداری، مریم منظمی خود یکی از ورزشکاران رشته دوومیدانی محسوب می‌شود که در دوی با مانع در کشور سابقه افتخارآفرینی دارد و حالا در فضایی کاملاً متفاوت باید در فدراسیون فوتبال کارش را دنبال کند.

تاج امیدوار است بعد از انتصاب مریم منظمی، نابسامانی‌های 10 ماه اخیر به پایان برسد و حوزه زنان در فدراسیون فوتبال در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به سامان برسد. البته که هنوز انتصاب منظمی به عنوان نایب‌رئیس رسمیت ندارد و فعلاً در قامت سرپرست فعالیت می‌کند و در صورت رأی اعضای مجمع در جلسه 27 اسفندماه، مریم منظمی می‌تواند به صورت رسمی کارش را در قامت نایب‌رئیس زنان و رئیس کمیته زنان فدراسیون فوتبال آغاز نماید.