به گزارش "ورزش سه" شهرداری بم یا همان خاتون، تیمی است که شاید از دلِ زلزله بیرون آمد تا پیام‌آور شادی برای مردمان رنجور کرمان و به ویژه بم باشد. تیمی که بعد از آن اتفاق تلخ و تاریخی، دوباره به دستان مرضیه جعفری ساخته شد و هر روز بهتر شد، تا اینکه حالا امشب بمی‌ها به فاصله 19 سال از آن روزهای فراموش‌نشدنی، توانستند برای نهمین‌بار در تاریخ لیگ فوتبال زنان جشن قهرمانی بگیرند.

خاتون بم مقتدرانه فصل را به پایان برد؛ فصلی که تصور می‌شد سپاهان و شهرداری سیرجان بتوانند جام را از دست شاگردان جعفری بکشند، اما 2 هفته مانده به پایان فصل، خاتون فاتح عنوان قهرمانی شد و توانست حساب خود را از سایر مدعیان جدا کند. قهرمانی که با ثبت آمار و ارقامی حیرت‌انگیز به‌دست آمد.

شاگردان مرضیه جعفری در طول 18 بازی این فصل، هیچ باختی را متحمل نشدند و از 54 امتیاز ممکن توانستند 50 امتیاز بگیرند و فقط 5 بار دروازه خاتون در فصل اخیر باز شد تا مشخص شود که بمی‌ها با شایستگی تمام باید جام قهرمانی را لمس می‌کردند و از روزی‌ که قهرمانی‌شان در کرج مسجل شد تا امروز، همگان چشم‌انتظار فریم نهایی لیگ پانزدهم بودند تا جام قهرمانی روی دستان عاطفه رمضانی‌زاده بالا برود.

مراسمی شکیل در هفته‌ای که خاتون بم به واسطه انصراف کیان نیشابور بازی نداشت، در ورزشگاه فجر بم برگزار شد و تماشاگران به استقبال جشن نهمین قهرمانی خاتون در تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان آمدند و یک به یک بازیکنان با اعلام مجری مدال خود را دریافت کردند تا نوبت به حضور مرضیه جعفری روی سِن رسید و بعد از او هم عاطفه رمضانی‌زاده برای بالا بردن جام آمد تا به صورت رسمی جشن نهمین قهرمانی خاتون به انجام رسیده و پرونده پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان هم بسته شود؛ قهرمانی بی‌حرف و حدیث با خاطراتی رنگارنگ و فراموش‌ نشدنی.

عکس: امیرحسین خیرخواه

1804763
1804764
1804765