به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزایی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال با خبرنگاران درباره مسائل مربوط به تیمش گفت و گو کرد. او ضمن تشکر از هوادارانی که امروز به محل تمرین رفتند، گفت: واقعا یک شور و انگیزه و هیجان خاصی ایجاد شد. نشاط خاصی به بچه ها دادند. این چند برد متوالی را هم به هواداران تقدیم می کنیم و امیدوارم ادامه دار باشد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا موفقیت‌های استقلال ادامه دار می شود، گفت:صد درصد؛ الان بچه ها خیلی همدل هستند و یک هدف داریم. خدارا بابت این شرایط خوب شکر می‌کنیم. انشاالله این بردها ادامه دار باشد و به آینده امیدواریم.

هافبک استقلال درباره تمرین سخت تیمش بیان کرد: تیم بزرگ استقلال است و باید در این تیم خوب تمرین و تلاش کنیم تا هواداران را راضی نگه داریم.

1751294

میرزایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا دوست دارید در جام حذفی به پرسپولیس برخورد کنید، گفت: ما می خواهیم قهرمان شویم و فرقی نمی‌کند با چه تیمی برخورد کنیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، مهم نیست با چه تیمی بازی کند و باید همه بازی‌ها را ببرد. انشاالله بتوانیم قهرمان شویم.

او درباره اینکه استقلال بعد از جام جهانی چند بازی خوب کار نکرد، تاکید کرد: خداراشکر شرایط فرق کرده است. خوب کار می‌کنیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.