به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت پلی آف لیگ اروپا برابر منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها ابتدا با تک گل روبرت لواندوفسکی از حریف پیش افتادند و امیدوار بودند که بتوانند با حفظ این گل و با توجه به تساوی 2-2 در بازی رفت در نوکمپ راهی مرحله بعدی شوند اما این اتفاق رخ نداد و دو گل شیاطین سرخ باعث حذف آنها از این مسابقات شد. 
کنده پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من بسیار ناامید و ناراحت هستم، چون هدف ما از ابتدا و از زمانی که وارد این رقابت‌ها شدیم این بود که بتوانیم جام قهرمانی لیگ اروپا را بالای سر ببریم، اما نتوانستیم.»

1805285

او درباره واکنش بارسا به این اتفاق گفت: «همه ما ناراحت و ناامید هستیم. اما این حذف شکست به حساب نمی‌آید؛ چون ما با تمام وجود رقابت کردیم. آنها دو بازی بسیار خوب و پایاپای در این مرحله برابر ما انجام دادند و شاید بتوان گفت که آماده‌تر بودند. ما تیمی جوان داریم. باید پیشرفت کنیم و به رشد کردن ادامه خواهیم داد. ما باید یک قدم پیش برویم و سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد.»
این مدافع فرانسوی با تمجید از عملکرد یونایتد اضافه کرد: «ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و کنترل بازی را از دست دادیم. باید حریف را تحسین کنیم. آنها باعث شدند کار برای ما بسیار دشوار شود.»