به گزارش "ورزش سه"، خیلی ها انتقال جورجینیو از چلسی به آرسنال را غیرمنتظره می دانند. این ستاره برزیلی اما برای تصمیم خود از قبل برنامه ریخته بود. او که با چلسی، چمپیونزلیگ را فتح کرد، پیش از حضور جمع توپچی های لندن، تحت تاثیر آن چه از میکل آرتتا در تیم جدیدش دیده، قرار گرفته بود.

جورجینو با ستایش سرمربی توپچی ها گفت: "میکل آرتتا کمی من را یاد مائوریتزیو ساری می اندازد. من دوست دارم با مربی¬ای کار کنم که به جزئیات اهمیت می دهد. به نظر من همین جزئیات هستند که در نهایت تیم بد، خوب و برنده را تعیین می کنند."

1805498

او ادامه داد: "من مطمئن هستم که آرتتا کسی است که 100% به جزئیات اهمیت می دهد و یک مربی کاملا ریزبین است. مدت کوتاهی است که اینجا هستم اما مطمئنم که هر روز چیز جدیدی برای یاد گرفتن وجود دارد. به همین دلیل است که از بودن در این جا بسیار هیجان زده هستم."

جورجینیو که به خاطر ملیت ایتالیایی ساری، رابطه خوبی با این مربی در چلسی داشت، زمستان فصل جاری برای تقویت آرسنال در راه کسب قهرمانی لیگ برتر پس از تقریبا دو دهه، سرخ پوش شد. او در بازی اخیر مقابل استون ویلا، فاصله زیادی با زدن اولین گل خود با پیراهن آرسنال نداشت اما توپ پس از ضربه این بازیکن به تیبو مارتینز برخورد کرد و وارد دروازه استون ویلا شد.

1805500