به گزارش "ورزش سه"، آرسنال به عنوان صدرنشین لیگ برتر یکی از اضلاع مهم کورس قهرمانی این لیگ در فصل جاری به حساب می‌آید و دست‌کم از اینکه در پایان فصل سهمیه چمپیونزلیگ را به دست آورده و سال آینده در این رقابت بزرگ حضور خواهد داشت مطمئن است.

برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند میکل آرتتا و کادر فنی‌اش به این معتقدند تیم‌شان در خط هجومی برای درخشش در چمپیونزلیگ نیاز به تقویت دارد، اما بخش جنجالی این ادعا آنجا است که توپچی‌ها یکی از ستاره‌های حریف همشهری‌شان چلسی را در نظر گرفته‌اند: رحیم استرلینگ.

1806945

استرلینگ 28 ساله که به عنوان وینگر برای چلسی بازی می‌کند تجربه زیادی از حضور در چمپیونزلیگ دارد و شاید کادر فنی آرسنال به همین علت او را برای اضافه شدن به خط تهاجمی این تیم مناسب می‌بیند. استرلینگ سابقه 79 بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و در این رقابت‌ها 26 گل به ثمر رسانده و 22 پاس گل داده است.

البته بخشی از علاقه آرتتا به رحیم استرلینگ به زمانی برمی‌گردد که او در منچسترسیتی دستیار پپ گواردیولا بود و استرلینگ برای سیتی بازی می‌کرد. سرمربی آرسنال گفته بود به سبک بازی استرلینگ علاقه دارد چرا که او از معدود بازیکنانی است که می‌تواند در همه پست‌های تهاجمی به بهترین شکل بازی کند.

1802335