به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال لیورپول شب گذشته در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ جزیره در خانه به مصاف ولورهمپتون رفت و با دو گل در نیمه دوم، یک پیروزی ارزشمند به دست آورد تا پیش از این از کورس کسب رتبه چهارم برای حضور در چمپیونزلیگ عقب نماند.

با وجود شکست مقابل رئال و ناکامی در پیروزی برابر پالاس، هواداران لیورپول به مانند همیشه برای تیم خود سنگ تمام گذاشتند و آنفیلد را به جهنم رقبا تبدیل کردند تا با فشار آنها، ویرجیل فن‌دایک و محمد صلاح دو بار دروازه شاگردان لوپتگی را باز کرده و جایگاه لیورپول را در رده ششم جدول تثبیت کنند.

1807475

اما پس از پایان بازی، حضور یک پسربچه هوادارا لیورپول در چمن ورزشگاه آنفیلد، خنده را روی لبان یورگن کلوپ و افسران امنیتی حاضر در ورزشگاه نشاند.

1807477

کودک خردسال هوادار قرمزها، پس از پیروزی لیورپول و در حالی که اعضای کادر این تیم هنوز در زمین باقی مانده بودند، وارد زمین شد و پس از لمس چمن، به سمت یورگن کلوپ رفت و در آغوش سرمربی دوست‌داشتنی تیمش قرار گرفت.

1807476

پس از خوش‌وبش یوگی با او، یکی از افسران برقرارکننده نظم ورزشگاه به سمت این کودک آمد و با لبخند از او خواست تا زمین را ترک کند.