روملو لوکاکو از گمانه زنی‌های متعدد در مورد بازگشتش به اینتر خشمگین شده است

روملو لوکاکو که در تابستان سال گذشته در ازای 115 میلیون یورو به چلسی پیوست، تاکنون نتوانسته عملکرد درخشانش در اینتر را در لیگ برتر نیز تکرار کند و به همین خاطر در این مدت تحت فشار زیادی قرار داشته است.

به گزارش طرفداری، لوکاکو دو ماه قبل با انجام مصاحبه‌ای با اسکای ایتالیا که در نهایت نیز مجبور شد از هواداران چلسی عذر خواهی کند، باعث به وجود آمدن اخبار زیادی مبنی بر قصدش برای بازگشت به اینتر شد. حال با توجه به بحران پیش آمده برای باشگاه چلسی و تحریم رومن آبراموویج توسط دولت بریتانیا، گویا دوباره این شایعات بر سر زبان‌ها افتادند. چندی پیش نشریه ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت در خبری پرده از قصد لوکاکو برای بازگشت به اینتر و سه شرط این باشگاه برای انجام این انتقال برداشت.

اما نشریه انگلیسی تلگراف این اخبار را نادرست دانسته است. به نقل از تلگراف، لوکاکو از شایعات به وجود آمده در اینباره که پس بحران به وجود آمده برای چلسی، علاقه به بازگشت به اینتر دارد، ناراضی و خشمگین است. این بازیکن اعتقاد دارد که زمان آن رسیده همه در چلسی در کنار یکدیگر باقی بمانند. لوکاکو قصد ندارد در این شرایط به باشگاه چلسی پشت کند و با اینکه از زمان بازگشتش به چلسی دوران موفق نداشته، اما مصمم است که این روند را تغییر دهد.